[Android/iOS] [MMORPG] EVE Echoes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Eve Echoes is een sci-fi MMORGP spel voor Android en iOS. Het is uitgebracht op 13 augustus 2020.
Als je Eve-online ken lijkt het er veel op, maar er zijn dingen die anders gaan. Zelf wel grote veranderingen hoe he spel gespeeld word.
  • Items : Om een item te gebruiken bv. schip, wapen, enz gaat op Tech level van je char zelf. Een level systeem voor je char aan de hand hoeveel totale skillspoint je heb. bv. een Mining laser mark5 heb je tech lvl 5 nodig en hoe goed je mining skill zelf is maak niet uit, je char moet eerst tech lvl 5 hebben voor je het kan gebruiken.
  • Skills : Je heb minder skills zoals verschillende soorten ras skills, voor een Frigate heb je 3 niveau;s in plaats van ras. De gewone, adv, expert. Dat is bij alles zo en de adv en expert is alleen voor betaalde accounts.
  • Markt : Als je wil kopen zie je alle stations en dan kan je als gratis account(Alpha) niet overal kopen. Voor verkopen heb je geen overzicht waar je de beste prijs heb en als het niet op de station is ga je het gelijk verkopen op de markt voor een standaard prijs, er staat wel een uitroepteken naast die je waarschuwt. Misschien hebben ze dit expres gedaan omdat er nog maar weinig te koop is. Dit maak de markt wel overzichtelijker als je wilt kopen, verkopen is wel minder fijn en als je van handelen houd is het nog minder fijn omdat je geen prijs verschillen heb per regio.
  • Ammo: Er is geen verbruik van ammo
  • Belt mining: Er zijn geen rats in de belt van 0.5 en hoger. In low of 0.0 sec weet ik niet, ben er nog niet geweest.
Dit zijn een beetje de verschillen, schepen kan je nog steeds verliezen, misschien zijn er nog wel meer, maar ik speel nog niet zo lang. Heb wel gevoel dat het spel meer casual is.

Website : https://www.eveechoes.com/

Heb een channel aangemaakt "Tnet" met wachtwoord "4365", of wel Henk.

[ Voor 88% gewijzigd door Calamor op 13-11-2020 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:59
Ik kom er zojuist achter dat dit bestaat, naar aanleiding van een reactie op een nieuwsartikel. Hoe speelt het? :)

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ben al lang gelden gestopt. Het is pay to win en het is misschien alleen leuk als je lvl 10 bent.
Dat was ik niet, maar zo wat alle nieuwe content was voor lvl 10.
Vond het zonde van mijn tijd om het nog te spelen.
Dit was 2 maanden geleden.
Dus hoe het nu is weet ik niet.
Als je plezier heb, geniet er van!