Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootjebo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21-11-2020
Mijn vraag

Heeft iemand een idee hoe ik de spraakbegeleiding uit kan zetten bij de Huawei GT2, ik vind dit zeer hinderlijk.

alvast vriendelijk bedankt,

Welkom op GoT. Van onze bezoekers verwachten we eigen inzet. Dit betekent eerst zelf zoeken dan vragen en ook laten weten wat je gedaan hebt om tot een oplossing te komen.

[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 04-11-2020 17:43 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:09

g0tanks

Moderator CSA
Heb je zelf al gezocht op Google of in de handleiding? We verwachten ook een beetje eigen inzet. ;) Ik kon het antwoord op je vraag makkelijk vinden door op Google te zoeken naar 'huawei gt2 mute voice'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootjebo
Dit staat helaas niet in de handleiding, er staat op youtube hoe je hem op de stille modus kan zetten, maar daar was ik zelf ook al achter .
de " stille modus" werkt niet voor het doorgeven kilometer tijden, dat blijft actief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:09

g0tanks

Moderator CSA
bootjebo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:49:
Dit staat helaas niet in de handleiding, er staat op youtube hoe je hem op de stille modus kan zetten, maar daar was ik zelf ook al achter .
de " stille modus" werkt niet voor het doorgeven kilometer tijden, dat blijft actief.
Een van de zoekresultaten is in ieder geval deze pagina: https://www.fortressofsol...huawei-watch-gt-2-review/

Waarop staat:
The assistant voice, which tells you when workouts have paused or acknowledge other actions, is super jarring. It’s loud, sharp, and aggressive, making for some embarrassing moments if you’re out in public and you alert the entire street you’re about to start a workout. You can disable it, however, it’s just hidden in the “stop workout” screen. We’d suggest you start a fake workout just to end it and mute the assistant voice permanently.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootjebo
Ja deze oplossing werkt !!! de training na het beginnen, gelijk weer stoppen dan heb je idd de mogelijkheid om de spraakbegeleiding te stoppen, bedankt voor het antwoord