Ik heb al ruim 2 jaar een Neato Botvac, wat een fantastisch apparaat is!
Wat een verademing is het als je alleen maar op "aan" hoeft te drukken en je huis wordt gestofzuigd.
MAAR.... nu is hij kapot...
Nou ja, dacht ik, destijds een extra zekerheidspakket afgesloten bij Coolblue. Ik stuur m op en dan komt alles goed.
Met de nadruk op " dacht ik".
Nu is hij al een maand bij Coolblue, en de verzekering van het "extra zekerheidspakket", kan maar geen uitsluitsel geven.
Waardoor Coolblue ook heeft vastgesteld dat hij kapot is, maar dus niet gemaakt wordt vanwege de verzekering. ondertussen is de verzekeringsmaatschappij hier al n week of 3 het hoofd over aan het breken.
Ik weet ondertussen niet eens, wat er mis is met mijn Neato Botvac.
"Ja mevrouw, hij doet het niet." Zover was ik zelf ook al.
Al meerdere malen met Coolblue gebeld, steeds in de wacht. maar een oplossing krijg ik er niet van.
Nu heb ik een vervangend apparaat gevraagd, daarover wordt nog contact met me opgenomen...
En ik dacht altijd dat Coolblue, zo'n fijne winkel was....
Nou ja voor retouren geldt dat lig niet....
Ben benieuwd wanneer ik nu weer iets te horen krijg.
Wat een verademing is het als je alleen maar op "aan" hoeft te drukken en je huis wordt gestofzuigd.
MAAR.... nu is hij kapot...
Nou ja, dacht ik, destijds een extra zekerheidspakket afgesloten bij Coolblue. Ik stuur m op en dan komt alles goed.
Met de nadruk op " dacht ik".
Nu is hij al een maand bij Coolblue, en de verzekering van het "extra zekerheidspakket", kan maar geen uitsluitsel geven.
Waardoor Coolblue ook heeft vastgesteld dat hij kapot is, maar dus niet gemaakt wordt vanwege de verzekering. ondertussen is de verzekeringsmaatschappij hier al n week of 3 het hoofd over aan het breken.
Ik weet ondertussen niet eens, wat er mis is met mijn Neato Botvac.
"Ja mevrouw, hij doet het niet." Zover was ik zelf ook al.
Al meerdere malen met Coolblue gebeld, steeds in de wacht. maar een oplossing krijg ik er niet van.
Nu heb ik een vervangend apparaat gevraagd, daarover wordt nog contact met me opgenomen...
En ik dacht altijd dat Coolblue, zo'n fijne winkel was....
Nou ja voor retouren geldt dat lig niet....
Ben benieuwd wanneer ik nu weer iets te horen krijg.