Iphone 11 pro of de nieuwe Iphone 12

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koengk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-11-2020
Als je nu in staat bent om een nieuwe telefoon te gaan kopen. Je twijfelt tussen de nieuwe Iphone 12 of de iPhone 11 pro welke zou u dan kiezen en waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-10 04:52
Volgens mij is dit al besproken.

Maar goed de 12 heeft alles wat de 11 pro heeft behalve 1 camera en iets betere batterij. De 12 een nieuw design en 5g.
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Zou zelf voor de 12 gaan. Cameras boeien mij niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:54
Door de betere A14 soc zijn er ook softwarematige verbeteringen die je niet op de 11 Pro kunt krijgen: Smart HDR 3, betere foto's on slecht licht. Daarnaast heeft de 12 een beter scherm, betere wide angle lens en magsafe (vind ik nu nog niet echt interessant maar wie weet wat voor leuke dingen daar voor uitkomen). Het zal in praktijk niet heel veel schelen, de 11 pro heeft natuurlijk wel een extra camera. Ik zou zelf de 12 kiezen door de toekomstbestendigheid maar als je de telelens belangrijk vindt doet de 11 pro niet veel onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Als ik mijn iPhone XS zou vervangen dan zou ik voor een iPhone 12 (Pro) of nieuwer gaan. Ik denk namelijk dat ik nog een jaartje met m'n huidige doe. Als ik wat nieuws koop, dan ga ik meestal voor het nieuwste van het nieuwste. Het grootste model hoeft voor mij niet meer (ervaring met de 6 Plus). De Max-modellen zijn dus niets voor mij.

[ Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 04-11-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48
Als geld geen rol speelt:
Ik zou altijd voor het nieuwe model gaan. Maar ik hou dan ook van nieuw spul en gadgets. Ik gebruik m’n telefoon de komende 2–3 jaar enorm veel! Dus wil dan gewoon het beste van het beste hebben die periode.

Wil je geld besparen:
Zoek dan een goeie 11 pro

[ Voor 41% gewijzigd door Alekz87 op 04-11-2020 11:50 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je op zoekt bent naar aankoopadvies, is dit niet echt de manier. Zeker omdat dit nogal een persoonlijke vraag, is er met deze informatie weinig ruimte voor discussie. Tot op zekere hoogte is deze vraag al beantwoord in Ga jij dit jaar je iPhone upgraden naar de nieuwe 12 Series?. Dit topic gaat dan ook op slot.

Mocht je aankoopadvies willen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je wensen en eisen zijn, wat je budget is, en waarom je twijfelt. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.