[PW] Toevoegen WD Red Plus HDDs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Ik mis de WD Red Plus HDDs in de pricewatch. Aangezien die serie nu verkocht begint te worden.

Ik heb geprobeerd deze via de daarvoor bedoelde knop in de PW toe te voegen. Maar krijg steeds de melding dat de EAN en productcode al in gebruik zijn voor de reguliere WD Red HDDs. Terwijl ik deze codes ook bij de diverse sites over de nieuwe serie HDDs terugvindt.

Daarom via deze weg het verzoek de serie toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:12
over welke EAN gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:09
WD Red Plus is slechts een hip marketingnaampje voor de opnieuw uitgebrachte oudere EFRX schijven die nog gebruik maken van CMR techniek, om deze makkelijker te kunnen onderscheiden van de verguisde EFAX modellen met SMR techniek.

nieuws: WD verduidelijkt gebruik smr bij hdd's en belooft dit voortaan te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ze staan op zich wel apart in de pw. Je moet gewoon kihken naar de cache. Voor de 4tb is er bijv een 256mb en een 64 mb variant. De 64mb is de red plus.

pricewatch: WD Red (256MB cache), 4TB

En

pricewatch: WD Red (64MB cache), 4TB

[ Voor 44% gewijzigd door mrc4nl op 04-11-2020 00:24 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Nielson schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:07:
WD Red Plus is slechts een hip marketingnaampje voor de opnieuw uitgebrachte oudere EFRX schijven die nog gebruik maken van CMR techniek, om deze makkelijker te kunnen onderscheiden van de verguisde EFAX modellen met SMR techniek.

nieuws: WD verduidelijkt gebruik smr bij hdd's en belooft dit voortaan te melden
Ik zie het nu ook. Echter wordt in de praktijk bijna overal de term Red Plus gebruikt, ook op de site van WD. Lijkt me dan het handigst wanneer in de PW die term ook gebruikt wordt?

Want zo te zien heeft WD de EAN-code inderdaad gewoon hergebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

WD staat berucht om het 'recyclen' van harde schijven uit een vorige generatie en deze onder een nieuwe naam uit te brengen, met exact dezelfde typenrs en EAN-codes. Dus dit verbaast mij totaal niet :P Bij het zoeken naar meer info kwam ik dit bericht van ons tegen: nieuws: Western Digital brengt hdd's met CMR voortaan uit onder WD Red Plus-n.... Dus dit keer hebben ze wel een logische reden gevonden... Ik ga ze uit elkaar halen, weet niet of het vandaag lukt, anders pak ik het morgen op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Pagina: 1