Ik zoek een?
Ik zoek een nieuw moederbord, nadat de oude is overleden
Wat is je budget?
Niet teveel, max 50-60 euro voor 2de hands
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar werkt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In mijn huidige systeem is (waarschijnlijk) het moederbord overleden. Voeding werkt wel nog (groen en zwart doorverbonden). En heb tevens een andere voeding getest waarop hij ook geen gehoor geeft.
Het is een wat ouder systeem wat ik nog had staan. Deze draait xpenology NAS met een paar beveiligingscamera's doet prima zijn werk. Ben ook nog van plan om binnenkort hier 2 extra schijven aan te koppelen voor bestandsopslag.
Het huidig systeem bestaat uit:
Intel Core i3 4160
Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Cooler Master Elite 110
Antec VP350P
Wie o wie kan me helpen hierbij een juist moederbord te selecteren? Het moet dus een Socket 1150 zijn, maakt de chipset nog iets uit?
Ik zoek een nieuw moederbord, nadat de oude is overleden
Wat is je budget?
Niet teveel, max 50-60 euro voor 2de hands
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar werkt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In mijn huidige systeem is (waarschijnlijk) het moederbord overleden. Voeding werkt wel nog (groen en zwart doorverbonden). En heb tevens een andere voeding getest waarop hij ook geen gehoor geeft.
Het is een wat ouder systeem wat ik nog had staan. Deze draait xpenology NAS met een paar beveiligingscamera's doet prima zijn werk. Ben ook nog van plan om binnenkort hier 2 extra schijven aan te koppelen voor bestandsopslag.
Het huidig systeem bestaat uit:
Intel Core i3 4160
Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Cooler Master Elite 110
Antec VP350P
Wie o wie kan me helpen hierbij een juist moederbord te selecteren? Het moet dus een Socket 1150 zijn, maakt de chipset nog iets uit?
[ Voor 21% gewijzigd door arjan445 op 03-11-2020 20:00 ]