Gebruikte PS4 en spellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arttext
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 13:36
Mijn vraag
1. Voor mijn neefje en nichtje wil ik voor de feestdagen een gebruikte PS4 kopen, met spellen. Vroeger (ik heb nog een PS2) was het soms zo dat gebruikte spellen niet speelden bij de nieuwe eigenaar, om copyright issues. Is dat nog steeds zo.
2. Twee kinderen gaan er op spelen, is dan een PS4 500GB voldoende of moet dat echt 1TB zijn?
3. In relatie tot 1). werken gebruikte, en aangekochte spelen die niet bij de aankoop PS4 horen ook?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 15:55

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

1. Vo l gens mij kun je gebruikte spellen altijd spelen. Ik koop ook 2de hands games. Digitale spellen zitten gekoppeld aan je psn account.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
2. Ligt eraan wat je erop zet.
3. Ik snap de vraag niet. Alle fysieke spellen werken gewoon. Digitale games zitten aan een account gekoppeld.

Je kan dit soort vragen eventueel ook even Googlen. Is echt heel veel over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25
Als ze op schijf zijn kun je ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:08
FrankoNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:03:
Als ze op schijf zijn kun je ze spelen.
Dat dus, enige wat niet werkt zijn digitale spellen overnemen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Slaapje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:25:
[...]

Dat dus, enige wat niet werkt zijn digitale spellen overnemen.
Het grappige is dat de PS2 geen digitale games had, dus het verhaal van TS is een beetje raar.
Tenzij die console gechipt was en het over gekopieerde cd’s gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 04-11-2020 23:53 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
arttext schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:56:
Mijn vraag
Vroeger (ik heb nog een PS2) was het soms zo dat gebruikte spellen niet speelden bij de nieuwe eigenaar, om copyright issues. Is dat nog steeds zo.
Dat is echt nog nooit zo geweest. Ik heb veel consoles gehad en leende altijd games (uit).

Zou me kunnen voorstellen dat het kwam door verschillen in de regio van een dvd bij de PS2. Maar dat betekent dat je een Aziatische/Amerikaanse variant van de game had, wat heel onwaarschijnlijk is. Of had je gewoon illegale PS2 games?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1