PostNL locatie voert 'retour' in ipv opsturen

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
Hallo

Ik heb onlangs een grafische kaart verkocht aan een mede-tweaker in Nederland (ben zelf Belg) en heb gebruik gemaakt van PostNL. Heb een klein uurtje geleden het pakketje netjes bij een PostNL locatie gebracht.

Medewerker: Retour?
Ik: Neen, gewoon opsturen
Medewerker: Ha ja, retour dus?
Ik: Uhm, neen .. Opsturen
Medewerker: Oké oké, komt goed.

Ik dacht, oké ik 'vertrouw' hem. Ik check nu de Track&Trace en die persoon heeft weldegelijk een retour ingevoerd waardoor het pakketje naar het afzendadres verstuurd wordt voor morgennamiddag.. Ja hoor, mijn adres. Zucht. Er staat zelfs 'Refused at delivery, return to shipment address'. De delivery is zelfs nog niet uit.

Wat zijn mijn opties? Dien ik opnieuw te betalen voor een verzending? Of kan dit nog rechtgezet worden?
Ik heb net PostNL een mailtje verstuurd maar ze zijn nu uiteraard gesloten. Man man, is toch niet te geloven.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:01
jmignolet schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:20:
Hallo

Ik heb onlangs een grafische kaart verkocht aan een mede-tweaker in Nederland (ben zelf Belg) en heb gebruik gemaakt van PostNL. Heb een klein uurtje geleden het pakketje netjes bij een PostNL locatie gebracht.

Medewerker: Retour?
Ik: Neen, gewoon opsturen
Medewerker: Ha ja, retour dus?
Ik: Uhm, neen .. Opsturen
Medewerker: Oké oké, komt goed.

Ik dacht, oké ik 'vertrouw' hem. Ik check nu de Track&Trace en die persoon heeft weldegelijk een retour ingevoerd waardoor het pakketje naar het afzendadres verstuurd wordt voor morgennamiddag.. Ja hoor, mijn adres. Zucht. Er staat zelfs 'Refused at delivery, return to shipment address'. De delivery is zelfs nog niet uit.

Wat zijn mijn opties? Dien ik opnieuw te betalen voor een verzending? Of kan dit nog rechtgezet worden?
Ik heb net PostNL een mailtje verstuurd maar ze zijn nu uiteraard gesloten. Man man, is toch niet te geloven.

Alvast bedankt!
Krijg je 'm morgen terug. Ga je weer naar de balie.. en doe je je beklag... tadaa opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
analogworm schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:25:
[...]

Krijg je 'm morgen terug. Ga je weer naar de balie.. en doe je je beklag... tadaa opgelost
Haha, ja logisch inderdaad.
Nu het enigste dat ik mij afvraag is of de verzendlabel nog geldig is. Op zich, het pakketje is gelukkig niet verloren en zal morgen inderdaad bij mij toekomen. Maar om dan opnieuw een label te moeten afdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:01
jmignolet schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:27:
[...]

Haha, ja logisch inderdaad.
Nu het enigste dat ik mij afvraag is of de verzendlabel nog geldig is. Op zich, het pakketje is gelukkig niet verloren en zal morgen inderdaad bij mij toekomen. Maar om dan opnieuw een label te moeten afdrukken?
Maakt toch niet uit? Zij hebben een fout gemaakt. Maken ze een nieuw verzendlabel als nodig. Je komt daar gewoon terug met: Huh? Ik heb gister hier een pakketje verzonden, krijg hem zo ineens weer op de deurmat. Hij had daar heen gemoeten.. Kunnen jullie dat ff in orde maken? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-10 09:39
Ik had ook een keer zo’n situatie.
Toen dachten ze dat ik de bezorger was.
Ik stond ook wel met een grote sprinter voor de deur. Misschien speelt dat mee.

Maar ik verwacht dat als je het uitlegt in de mail een nieuw label krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door Max2000 op 03-11-2020 18:39 ]

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:29

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Topic krijgt van mij nu een slotje. Ik zou eerst is met PostNL in contact komen. Wij kunnen hier nu ook weinig in betekenen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.