Recent ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. En ondanks dat het een grotere woning betreft heb ik mijn thuisbioscoop op moeten geven. Mijn 4k beamer etc. zijn ondertussen op V&A hier de deur uitgegaan. Wel heb ik in mijn werkkamer nog een plek weten te maken voor een hoek om rustig te gamen af en toe. Een 125" scherm + beamer kan ik niet kwijt, maar als alternatief lijkt een grote TV (75"+) mij ook wel werkbaar aangezien ik toch wat dichterbij zit.
In de woonkamer staat nu een LG Oled 55E9 waar ik erg tevreden over ben. Het liefst zou ik naar een nieuwe Oled gaan, bijvoorbeeld de LG 77CX, maar de goedkoopste in de price watch is EUR 3600 en dat vind ik echt even te veel. Betaalbaardere Oled's zie ik niet in dit formaat. En aangezien ik LCD/QLED etc. volkomen van het netvlies ben verloren in de afgelopen jaren weet ik eigenlijk niet meer wat hier nu de laatste staat van is, vandaar dit topic.
Ik zoek een?
Een nieuwe televisie, met minimaal de volgende eisen:
• 75" of groter
• 4k Resolutie
• HDMI 2.1 support voor 4k @120 FPS en VRR
• Dolby Vision support
• "lage" input lag
Wat is je budget?
Liefst onder de EUR 2500,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal bijna uitsluitend worden gebruik voor gamen op de PS5 en Xbox Series X, welke ik beide in de komende weken geleverd krijg
Wat heb je zelf al gevonden?
Een snelle check in de pricewatch levert een korte lijst aan kanshebbers op:
• LG Nanocell 75NANO916NA
• LG Nanocell 75NANO906NA
• Sony KD-75XH9096
Een hele grote voorkeur heb ik niet, anders dan dat ik met de LC E9 al gewend ben aan de LG menustructuur dus dat mogelijk wat handiger is. Dan komen we echter bij een voor mij groot mysterie. Buiten een andere voet kan ik namelijk nergens vinden wat het verschil is tussen de Nano 91 en de Nano 90. Anders dan dat de 91 500 Euro goedkoper is in de price watch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is primair, zie ik nog opties over het hoofd. En zo niet, welke van deze opties is de beste keuze? Of anders gezegd wat zijn de afwegingen tussen de verschillende modellen die ik zou moeten weten en nemen.
In de woonkamer staat nu een LG Oled 55E9 waar ik erg tevreden over ben. Het liefst zou ik naar een nieuwe Oled gaan, bijvoorbeeld de LG 77CX, maar de goedkoopste in de price watch is EUR 3600 en dat vind ik echt even te veel. Betaalbaardere Oled's zie ik niet in dit formaat. En aangezien ik LCD/QLED etc. volkomen van het netvlies ben verloren in de afgelopen jaren weet ik eigenlijk niet meer wat hier nu de laatste staat van is, vandaar dit topic.
Ik zoek een?
Een nieuwe televisie, met minimaal de volgende eisen:
• 75" of groter
• 4k Resolutie
• HDMI 2.1 support voor 4k @120 FPS en VRR
• Dolby Vision support
• "lage" input lag
Wat is je budget?
Liefst onder de EUR 2500,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal bijna uitsluitend worden gebruik voor gamen op de PS5 en Xbox Series X, welke ik beide in de komende weken geleverd krijg
Wat heb je zelf al gevonden?
Een snelle check in de pricewatch levert een korte lijst aan kanshebbers op:
• LG Nanocell 75NANO916NA
• LG Nanocell 75NANO906NA
• Sony KD-75XH9096
Een hele grote voorkeur heb ik niet, anders dan dat ik met de LC E9 al gewend ben aan de LG menustructuur dus dat mogelijk wat handiger is. Dan komen we echter bij een voor mij groot mysterie. Buiten een andere voet kan ik namelijk nergens vinden wat het verschil is tussen de Nano 91 en de Nano 90. Anders dan dat de 91 500 Euro goedkoper is in de price watch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is primair, zie ik nog opties over het hoofd. En zo niet, welke van deze opties is de beste keuze? Of anders gezegd wat zijn de afwegingen tussen de verschillende modellen die ik zou moeten weten en nemen.