Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Ik verplaats 'm naar het juiste forum (Mooie features -> Pricewatch)
Bij onze belangrijkste categorieen lopen we alle specificaties na voordat een product in de pricewatch wordt geplaatst.
Bij minder belangrijke (zoals kabels) kijken we of er een aantal basisspecs zijn ingevuld en laten we het product dan automatisch toevoegen aan de pricewatch. Zodoende kunnen de meeste gebruikers toch het product naar hun keuze vinden in de pricewatch.
Als we van onze leverancier alleen USB-C doorkrijgen dan plaatsen we hem daaronder . Krijgen we wel een goede specifcatie door zoals USB-C 3.2 Gen2 dan wordt hij natuurlijk daaronder geplaatst.
We controleren regelmatig of dit al beter wordt aangeleverd zodat ook wij onze specificaties hierop kunnen aanpassen.
In jouw geval heb je iets specifiekere wensen. Qua kabels specificeren we het type connector aan beide kanten. Je hebt nu gezocht op USB-C maar je had eigenlijk USB 3.2 (G2) type-c moeten kiezen.
Helaas wordt power delivery helemaal niet gespecificeerd door ons. Deze info krijgen we niet van onze leverancier.
IK heb even gezocht met de juiste connectortype en kwam deze iig tegen in de pricewatch.
Deze voldoet aan jouw wensen
En die is langer, kost een kwart minder en heeft verder dezelfde specificaties.
En die beste koop zou je toch eerder bij T.net verwachten te kunnen vinden i.p.v. het eerst willekeurige resultaat bij die winkel.
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van de pricewatch?
En als ik me niet vergis is dit wel de categorie waar op dit moment in deze branch nog verreweg de grootste marges zijn. Dus veel voordeel voor een consument bij een goed werkende vergelijker.
[ Voor 61% gewijzigd door JDVB op 04-11-2020 09:41 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Het zou dus een beetje zuur zijn als (wanneer je niet heel goed oplet) een setje USB-C kabels koopt die alleen USB 2.0 ondersteunen terwijl je ook 3.1 nodig hebt.
Vandaar dus het verzoek om bij USB-C kabels in ieder geval de USB-versie en PD wattage te kunnen vermelden en er ook p te kunnen selecteren dan...
Gelukkig blijkt onze dataleverancier tegenwoordig wel op te geven hoeveel watt Power Delivery een kabel kan leveren. Wel met de kanttekening dat ze het wel moeten doen, bijvoorbeeld de Club3D kabel die eerder genoemd is heeft dat weer niet: https://icecat.biz/nl/p/c...+1meter+m-f-31737880.html. Ik ga een spec aanmaken en deze koppelen, naar verwachting zal vanaf maandag alles wat via hun binnenkomt en dit heeft ingevuld netjes in de PW staan en erop filteren. Ik kan van te voren niet zien hoeveel er zal worden ingevuld aan onze kant, dit is voor mij ook afwachtenronaldvr schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:48:
Ik ga dit topic maar weer heropenen, want sinds gisteren dat Apple haar USB-C 'ondersteuning' aankondigde, blijkt het zeer relevant dat er nu een enorme wildgroei is aan USB-C kabelvarianten waar je in verschillende setups niks aan gaat hebben waarschijnlijk. Fabrikanten als ugreen en startech vermelden expliciet 65 of 100W powerdelivery, maar ook USB 2.0 of USB 3.1 en dat zijn vrij relevante verschillen. En Apple heeft ook soms USB 2.0 en soms USB 3 op haar apparaten.
Het zou dus een beetje zuur zijn als (wanneer je niet heel goed oplet) een setje USB-C kabels koopt die alleen USB 2.0 ondersteunen terwijl je ook 3.1 nodig hebt.
Vandaar dus het verzoek om bij USB-C kabels in ieder geval de USB-versie en PD wattage te kunnen vermelden en er ook p te kunnen selecteren dan...
En wat betreft het type kabel, dit staat er al bij? Bij uitvoering: Club 3D USB 3.1 Type C (10Gbps) Kabel 0.8Meter, PowerDelivery 100... staat netjes het USB-type genoemd. Mocht je andere voorbeelden hebben, graag
[ Voor 12% gewijzigd door Glaanie op 14-09-2023 11:05 ]
En ook deze thunderbolt kabels hebben dus een rating voor een bepaald vermogen. Zie bijvoorbeeld uitvoering: Apple Thunderbolt 4 Pro-kabel 3 meter Zwart welke 100W doet
Ja het staat er in de omschrijving bij, maar ik ben zo'n zunigerd die dan uitsluitend USB3 kabels wil gaan kopen en 0 USB 2 en die kan ik via de selectie crieria dan niet selecteren...En wat betreft het type kabel, dit staat er al bij? Bij uitvoering: Club 3D USB 3.1 Type C (10Gbps) Kabel 0.8Meter, PowerDelivery 100... staat netjes het USB-type genoemd. Mocht je andere voorbeelden hebben, graag
W8 ik snap het: Als ik op 'gewoon USB-C' als connector selecteer dan zie ik dus een heleboel verschillende waarbij dat dus blijkbaar niet is gespecificeerd, maar waar wel in de omschrijving ook USB 2.0 of USB 3.1 staat
/f/image/AmUcUc0zeYVVtQa5yp67H0GN.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door ronaldvr op 14-09-2023 12:45 ]
Dit topic is gesloten.