In mijn huurwoning wil ik een kookplaat aansluiten, echter blijkt dit iets lastig om aan te sluiten. Zeker voor een leek als mij. Na rondvraag bij vrienden/kennissen krijg ik verschillende adviezen en dus zie ik door de bomen het bos niet meer. Dus voordat ik rare dingen ga doen zou ik graag advies willen van mensen die er wél verstand van hebben.
Mijn verhuurder heeft alles aangelegd voordat ik hier kwam wonen. Het boekje dat bij de groepenverdeler zit komt niet 100% overeen met wat ik daadwerkelijk zie. Dit is de fornuisgroep MBS 616E B16. Voor zover ik begrijp beschik ik dus over een 3-fase aansluiting, en is dit dus wat er uit mijn muur komt:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qtdy4M4gqubZrrBpwCDd7MCf.jpg?f=user_large)
Het schema op de onderzijde van de kookplaat (zie onderaan) is er niet heel duidelijk op aangebracht, waardoor het lastig te zien is wat ik precies moet doen.
De aansluiting op mijn kookplaat zijn als volgt:
Aarde
1
2
3
Dus,
Aarde op aarde
L1 op 1
L2 op 2
L3 op 3
Wat doe ik met de nuldraad die ik over hou?
Alle hulp is meer dan welkom en ik ben ontzettend dankbaar voor degene die mij kunnen helpen! Ik heb honger en wil weer eens warm eten
Schema op de onderzijde:
:strip_exif()/f/image/5P10ghAtCatb4vgGnAK2RKWa.jpg?f=fotoalbum_large)
Aansluiting kookplaat, naar mijn idee:
:strip_exif()/f/image/Ql0GNleUAcEy9FFB6k3gjT3a.jpg?f=fotoalbum_large)
Model etc:
Mijn verhuurder heeft alles aangelegd voordat ik hier kwam wonen. Het boekje dat bij de groepenverdeler zit komt niet 100% overeen met wat ik daadwerkelijk zie. Dit is de fornuisgroep MBS 616E B16. Voor zover ik begrijp beschik ik dus over een 3-fase aansluiting, en is dit dus wat er uit mijn muur komt:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qtdy4M4gqubZrrBpwCDd7MCf.jpg?f=user_large)
Het schema op de onderzijde van de kookplaat (zie onderaan) is er niet heel duidelijk op aangebracht, waardoor het lastig te zien is wat ik precies moet doen.
De aansluiting op mijn kookplaat zijn als volgt:
Aarde
1
2
3
Dus,
Aarde op aarde
L1 op 1
L2 op 2
L3 op 3
Wat doe ik met de nuldraad die ik over hou?
Alle hulp is meer dan welkom en ik ben ontzettend dankbaar voor degene die mij kunnen helpen! Ik heb honger en wil weer eens warm eten
Schema op de onderzijde:
:strip_exif()/f/image/5P10ghAtCatb4vgGnAK2RKWa.jpg?f=fotoalbum_large)
Aansluiting kookplaat, naar mijn idee:
:strip_exif()/f/image/Ql0GNleUAcEy9FFB6k3gjT3a.jpg?f=fotoalbum_large)
Model etc:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ODsrDXLqDoVBGClqPbGM39kH.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/9ywVnK1mdjXidkp0U6lq3d0I.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/NM7SwKQRMoXVvZOxL16cVzno.jpg?f=fotoalbum_tile)