Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Advertenties ondanks abonnement.

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
code:
1
https://tweakers.net/campagne/blackfriday?utm_source=tweakers&utm_medium=marketingblokje&utm_campaign=blackfriday&utm_content=aanloopfase_1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7Wu2b00mOiPxKNkpE61lFKnHfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9EZaG1BvVvv5GiKwiwPXv5ig.png?f=fotoalbum_large

Krijg ondanks een abonnement toch deze reclame te zien. Meerdere browsers komen deze toch in beeld en staat er ook duidelijk bij dat het gaat om een advertentie. Gaat gewoon om de frontpage.

Kan dit zijn doordat het iets is vanuit Tweakers dat ik hem wel zie of is dat het niet?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat het label 'advertentie' hier abusievelijk is gebruikt; ik ga hier iemand even over aanspreken :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het label is weggehaald; in dit geval is het geen advertentie maar een interne promotie. Indien het in het vervolg wel om een advertentie gaat op die plek dan wordt die voortaan verborgen voor bannervrij-abonnees :)

Intentionally left blank

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:00:
Het label is weggehaald; in dit geval is het geen advertentie maar een interne promotie. Indien het in het vervolg wel om een advertentie gaat op die plek dan wordt die voortaan verborgen voor bannervrij-abonnees :)
Thanks! :D *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker