Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. De pricerange waar ik nu in zit is ongeveer wat ik wil besteden. Ik speel games als ARK, GTA en League of Legends. Ik weet dat ik met een wat minder systeem ook prima zit, maar ik verwacht met dit systeem ook meer veeleisende games te kunnen spelen. Overkill is voor mij in deze prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem dat ik nu heb is ongeveer de max.
[b]Nee.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie systeem onder..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven beschreven, zoek ik een systeem dat net wat meer kan dan ik verwacht, zodat ik games kan spelen zonder gedoe.
Ga je overklokken?
[i]Nee./i]
Wat verwacht je van ons?
Ik ben eerder geholpen op dit forum, en heb het advies meegenomen en er nog even over nagedacht. Ik verlang vooral even naar een 'final check', zodat ik hem met een gerust hart kan bestellen. Mochten mensen nog advies hebben voor een monitor (150-200 euro), dan hoor ik dat ook graag. Datzelfde geldt eventueel voor een toetsenbord, hoewel ik snap dat dat voornamelijk om voorkeur gaat. Een mechanisch toetsenbord is iets wat ik zit te overwegen.
Voornamelijk gamen. De pricerange waar ik nu in zit is ongeveer wat ik wil besteden. Ik speel games als ARK, GTA en League of Legends. Ik weet dat ik met een wat minder systeem ook prima zit, maar ik verwacht met dit systeem ook meer veeleisende games te kunnen spelen. Overkill is voor mij in deze prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem dat ik nu heb is ongeveer de max.
[b]Nee.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie systeem onder..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven beschreven, zoek ik een systeem dat net wat meer kan dan ik verwacht, zodat ik games kan spelen zonder gedoe.
Ga je overklokken?
[i]Nee./i]
Wat verwacht je van ons?
Ik ben eerder geholpen op dit forum, en heb het advies meegenomen en er nog even over nagedacht. Ik verlang vooral even naar een 'final check', zodat ik hem met een gerust hart kan bestellen. Mochten mensen nog advies hebben voor een monitor (150-200 euro), dan hoor ik dat ook graag. Datzelfde geldt eventueel voor een toetsenbord, hoewel ik snap dat dat voornamelijk om voorkeur gaat. Een mechanisch toetsenbord is iets wat ik zit te overwegen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 431,- | € 431,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 157,91 | € 157,91 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,05 | € 101,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.208,46 | ||