[FireFox] Delen website soms wel, soms niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27
Ik heb een apart probleem waarbij ik geen idee heb in welke richting ik het moet zoeken.
Op *snip* spam - maak volgende keer even een testcase op jsfiddle.net ofzo staat een website welke in Chrome en Edge prima werkt.
Open ik deze website in Firefox dan heb ik geen menu rechtsboven en mis ik het logo linksboven. Open ik een van de items op de voorpagina dan is het menu en logo wel zichtbaar op de andere pagina's. Open ik de homepage en heb ik geen menu zichtbaar en ik open de dev tools, dan is wel het menu zichtbaar.

Als ik de website open in een VM in Firefox dan heb ik wel het menu en logo zichtbaar. Open ik de website via RDP in Firefox heb ik het menu en logo niet zichtbaar.

Versies Firefox:
Eigen desktop: 82.0.2 Niet zichtbaar
VM Ubuntu: 80 We zichtbaar
RDP: 37.0.2 Niet zichtbaar
Versie vriend: 82.0.2 Wel zichtbaar

Heeft iemand enig idee?

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 03-11-2020 12:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 16:02
Word de positie van deze elementen wellicht bepaald via JS dmv een "resize" event listener? Als je dan de dev tool opent wordt zo n event listener afgevuurd. Je zou eens kunnen checken wat er gebeurd als je je scherm even verkleint. Zie je ze dan verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

RDP en Firefox kwam in de Coffee Corner onlangs voorbij: Lethalis in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ⓬"

Zou dus wel eens by design kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Munki schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:47:
Word de positie van deze elementen wellicht bepaald via JS dmv een "resize" event listener? Als je dan de dev tool opent wordt zo n event listener afgevuurd. Je zou eens kunnen checken wat er gebeurd als je je scherm even verkleint. Zie je ze dan verschijnen?
Zodra ik het scherm iets verklein worden de items inderdaad wel getoond. Maar mij is nog onduidelijk wat ik hier nu aan doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Robbie T schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:00:
[...]

Zodra ik het scherm iets verklein worden de items inderdaad wel getoond. Maar mij is nog onduidelijk wat ik hier nu aan doe.
Zou je eens kunnen proberen alle JS uit te zetten en te kijken wat er dan gebeurt (zowel voor als na resizen van het venster)? Dat zou in ieder geval duidelijk moeten maken of het iets in JS is of dat het in de browser zelf zit. Anders (zoals de mod edit aangeeft) even een jsfiddle of codepen linkje maken als je het daar kan reproduceren, dat maakt het een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Oon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:59:
[...]

Zou je eens kunnen proberen alle JS uit te zetten en te kijken wat er dan gebeurt (zowel voor als na resizen van het venster)? Dat zou in ieder geval duidelijk moeten maken of het iets in JS is of dat het in de browser zelf zit. Anders (zoals de mod edit aangeeft) even een jsfiddle of codepen linkje maken als je het daar kan reproduceren, dat maakt het een stuk makkelijker
Dat een dergelijke link naar een dev website al als spam wordt gezien is erg bijzonder, maakt het wat lastig praten zo. Zonder een halve website te kopieren naar jsfiddle.

Maar goed, het probleem lijkt te zitten in de litespeed caching plugin. Ik ben er nog niet helemaal achter in welk gedeelte precies (js niet cachen lost het niet op). Maar ik ben een stap in de goede richting.
Pagina: 1