Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 12:12
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een soundbar tot 500Euro, waarmee ik naast surround geluid op mn tv, ook muziek kan afspelen.
Met draadloze subwoofer.
Met draadloze rear speakers, eventueel bedraad vanuit losse ontvanger of de subwoofer die dan naast/onder de bank ligt. Eventueel schaf ik deze als losse set aan.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Aansluitbaar op mijn tv (Samsung qe49q64r), via HDMI ARC zodat ik met de tv ab het geluid kan bedienen
Mogelijkheid via Google Home (of binnenkort Google Nest Hub) muziek te casten naar de soundbar.

Nice to have: line-in tulp of aux aansluiting voor CD/Platenspeler

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Mijn oog is gevallen op de LG SL8YG, deze heeft een uitbreidingsset voor de rear speakers.

Mijn vraag over deze unit: ik heb dus een google home speaker die nu vooral gebruikt wordt om muziek af te spelen; hoe zijn de ervaringen met het afspelen van muziek (Spotify of Tune-in radio) vanuit de Google Home (binnenkort wordt dit voor mij een Google Nest Hub :) ) over deze LG SL8YG?

Ik heb begrepen dat de LG SK8 (voorganger) ook een chromecast ingebouwd heeft, maar daarover lees ik alleen maar problemen. Kortom: ik ben benieuwd naar ervaringen met de LG SL8YG mbt het afspelen van muziek. _/-\o_