Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wil ik bouwen voor een vriend; hij wil deze gebruiken om schoolwerk te doen en op 1080p redelijk te kunnen gamen. O.a. spellen als GTA V en Warzone staan op het menu, maar ietwat toekomstbestendigheid is goed voor bijvoorbeeld GTA VI
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de hardware en behuizing is een budget van 800eur. Randapparatuur, windows, valt er buiten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
/
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan de volgende samenstelling:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een bevestiging dat deze onderdelen prima lijken en er niet bijv een videokaart is die veel meer bang voor buck is. Thanks
PC wil ik bouwen voor een vriend; hij wil deze gebruiken om schoolwerk te doen en op 1080p redelijk te kunnen gamen. O.a. spellen als GTA V en Warzone staan op het menu, maar ietwat toekomstbestendigheid is goed voor bijvoorbeeld GTA VI
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de hardware en behuizing is een budget van 800eur. Randapparatuur, windows, valt er buiten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
/
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan de volgende samenstelling:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3500X (CBX) Boxed | € 158,95 | € 158,95 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Challenger 6G OC | € 286,- | € 286,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W | € 48,04 | € 48,04 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,05 | € 101,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 782,79 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een bevestiging dat deze onderdelen prima lijken en er niet bijv een videokaart is die veel meer bang voor buck is. Thanks
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic