Ik heb sinds afgelopen week de sleutel van mijn nieuwe woning en dus moet ik gaan kijken naar een energieleverancier. Nou hebben we in het appartement stadsverwarming van Vattenfall. Echter kun je op hun website kiezen voor een contract met stadsverwarming of voor stroom en stadsverwarming. Dat roept voor mij een aantal vragen op:
- Ik neem aan dat ik zowel stroom als stadsverwarming moet gaan afnemen of is alleen stadsverwarming voldoende? Wij hebben geen radiatoren in huis, enkel vloerverwarming.
- Op de websites van energieleveranciers kun je je verbruik inschatten. Aangezien dit mijn eerste 'echte' woning is, weet ik dat niet. Maar omdat ik dus een combinatie heb van stadsverwarming en stroom vind ik het lastig om in te schatten of het verbruik dat de leveranciers weergeven niet veel te hoog is.
- Is het mogelijk om stroom via een andere leverancier te laten leveren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
- Ik neem aan dat ik zowel stroom als stadsverwarming moet gaan afnemen of is alleen stadsverwarming voldoende? Wij hebben geen radiatoren in huis, enkel vloerverwarming.
- Op de websites van energieleveranciers kun je je verbruik inschatten. Aangezien dit mijn eerste 'echte' woning is, weet ik dat niet. Maar omdat ik dus een combinatie heb van stadsverwarming en stroom vind ik het lastig om in te schatten of het verbruik dat de leveranciers weergeven niet veel te hoog is.
- Is het mogelijk om stroom via een andere leverancier te laten leveren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!