Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Videobewerking, 3D modeling / rendering. (After Effects, Premiere Pro, Cinema 4D, Blender (Cycles).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet duurder dan nodig maar ik wil niet binnen vier jaar iets bij moeten prikken.. 2.500 is wel absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Qua componenten wordt alles nieuw, m'n oude bak gaat naar een vriend. Randapparatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia 3080, 64GB werkgeheugen en 2TB+ opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de GPU (Gigabyte 3080 Gaming OC) sta ik al in de wachtrij bij Alternate. Verder geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en zuinig is mooi meegenomen. RGB geef ik niks om.
Ga je overklokken?
Nee dat denk ik niet. Heb er geen ervaring mee en met de huidige set-up zit ik volgens mij wel goed voorlopig.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk alleen een final check. Een tijdje terug heb ik al goede tips gekregen van Djarune.
Ik wil gaan aanschaffen zodra de CPU op voorraad is.
Werken alle componenten samen? Zie ik iets over het hoofd? Sla ik ergens de plank mis?
Heb ik betere CPU koeling nodig?
Videobewerking, 3D modeling / rendering. (After Effects, Premiere Pro, Cinema 4D, Blender (Cycles).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet duurder dan nodig maar ik wil niet binnen vier jaar iets bij moeten prikken.. 2.500 is wel absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Qua componenten wordt alles nieuw, m'n oude bak gaat naar een vriend. Randapparatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia 3080, 64GB werkgeheugen en 2TB+ opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de GPU (Gigabyte 3080 Gaming OC) sta ik al in de wachtrij bij Alternate. Verder geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en zuinig is mooi meegenomen. RGB geef ik niks om.
Ga je overklokken?
Nee dat denk ik niet. Heb er geen ervaring mee en met de huidige set-up zit ik volgens mij wel goed voorlopig.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk alleen een final check. Een tijdje terug heb ik al goede tips gekregen van Djarune.
Ik wil gaan aanschaffen zodra de CPU op voorraad is.
Werken alle componenten samen? Zie ik iets over het hoofd? Sla ik ergens de plank mis?
Heb ik betere CPU koeling nodig?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Pro | € 156,- | € 156,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G | € 899,- | € 899,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
2 | Ventilatoren | Arctic P14 PWM PST, 140mm | € 11,95 | € 23,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K32G36C16U4B | € 328,02 | € 328,02 |
1 | Voedingen | Enermax Revolution D.F. 750 watt | € 104,08 | € 104,08 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,05 | € 101,05 |
1 | Solid state drives | Samsung 870 QVO 2TB | € 191,61 | € 191,61 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.935,02 |