Ik zoek even iemand dit dit kan verhelderen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Er stond een reactie zonder beoordeling, maar dat werd als negatief opgevat door het script
.
Ik heb de reactie maar weggehaald (was een vermelding van de rembourskosten, staat nu ingevuld), maar de bug lijkt me een typisch geval van "Femme!!!"
Ik heb de reactie maar weggehaald (was een vermelding van de rembourskosten, staat nu ingevuld), maar de bug lijkt me een typisch geval van "Femme!!!"
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit lijkt me eerder het gevolg van een oude bug die een paar maand geleden is gefixt.
Deze combinatie zal ook niet snel voorkomen denk ik. Het was toeval dat ik er tegenaan liep.
Ik kijk meestal nog even waarom een shop slecht aangemerkt staat, omdat het commentaar daarop mij meer zegt als de cijfers. Die zijn toch maar subjectief, iedereen heeft een ander perspectief op wat goed en slecht is.
Neemt niet weg dat ik (en vele in mijn omgeving) er dankbaar gebruik van maak!
Ik kijk meestal nog even waarom een shop slecht aangemerkt staat, omdat het commentaar daarop mij meer zegt als de cijfers. Die zijn toch maar subjectief, iedereen heeft een ander perspectief op wat goed en slecht is.
Neemt niet weg dat ik (en vele in mijn omgeving) er dankbaar gebruik van maak!
Er staat nu weer een reactie, zonder beoordeling in de SS, en in de pricewatch is hij weer 
bug != fixed?

bug != fixed?
edit:
badass typo's
badass typo's
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Pagina: 1
moeten staan bij een product.