Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-08 21:38

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

Topicstarter
Qua behuizing is mijn keuze gevallen op een NCase M1 wat gehuisvest is in Taiwan. Echter... NCase maakt duidelijk dat vanwege problemen met PostNL, zij niet meer leveren naar Nederland :-(

Daarom had ik het idee om gebruik te maken van een parcel forwarding service zoals bijvoorbeeld https://www.myus.com/. Echter omdat NCase in Taiwan zit, ben ik op zoek naar een forwarder welke A) in Taiwan zit en dit naar Nederland wil versturen of B ) een forwarder in een ander land waar ik het kan laten afleveren, zodat zij het later naar Nederland kunnen sturen.

Voor optie A, heb ik al een mogelijke forwarder gevonden, maar ik was even benieuwd of hier iemand een goede tip heeft om dit goed en betrouwbaar te kunnen regelen.

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 21:40

Koenvh

Hier tekenen: ______

Deze neem ik aan?
https://ncases.com/products/m1

Want daar staat dat ze wel naar Duitsland of België versturen. Heb je daar geen kennis wonen die het door kan sturen? Of een doorstuurservice van Duitsland/België naar Nederland.
Kun je ze niet vragen om het met DHL of UPS te versturen? Die gebruiken geloof ik allebei hun eigen netwerk. Zal wel duurder worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 02-11-2020 20:45 ]

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
Ik zou hem in Duitsland laten bezorgen, via bijv http://www.huifkarverzendservice.nl/ of als je zelf dicht bij de grens woont een pickup point: https://www.myhermes.de/e...op-zustellung-empfaenger/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Inderdaad, zelf ook hele goede ervaringen met Huifkar vanuit Duitsland 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro

Zomborro

Topicstarter
Bedankt voor de snelle replies!

Klopt gaat om exact die case van de url. Versturen via DHL of UPS doen zij helaas ook niet. Zie derde item in Q&A. En helaas geen kennissen of familie in het buitenland.

Die huifkar vind ik zeker interessant want Duitsland als bestemming kan in ieder geval wel, ga ik even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
Ik had trouwens ook nog even gespiekt op Ebay. Daar staan er een paar op uit de USA voor heeel weinig. Weet niet of hij nieuw moet zijn maar zelf zou ik daar ook is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro

Zomborro

Topicstarter
Op zich een idee, maar ik ga inderdaad liever voor een shiny nieuwe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Goede ervaringen met mailboxde.com hier 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:50
daupie schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:04:
Goede ervaringen met mailboxde.com hier 😀
Mailboxde accepteert geen shipments van buiten de EU: https://www.mailboxde.com/prohibited-goods.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro

Zomborro

Topicstarter
Inderdaad @MelvinW , ik wil net reageren op @daupie toen ik jouw reactie zag. Helaas... ik wacht nog even de reactie van Huifkar af of zij dat wel willen doen (ik verwacht van niet).

De oplossing lijkt daarom te zijn om dit te laten bezorgen in Taiwan en dan door laten sturen naar mijn eigen adres, de vraag is dan alleen wat een betrouwbaar parcel forwarding bedrijf in Taiwan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:31
Reden is waarschijnlijk dat zij niet garant willen staan voor de te betalen invoerrechten en omzetbelasting over de pakketten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zomborro

Zomborro

Topicstarter
Ondertussen heeft Huiifkar laten weten dat het betalen van eventuele inklaringskosten geen probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predmat
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 10-09 09:04
Als je kortbij Hasselt woont ( sittard ofzo ) mag je het gerust bij mij laten leveren en kom je het hier even afhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro

Zomborro

Topicstarter
Hi @predmat

Echt super attent van je, maar helaas woon ikzelf in de buurt van Amersfoort dus dat is net een stukje te ver 🙂

Pagina: 1