Thuiswerken is inmiddels dagelijkse kost geworden en ik zie het niet gebeuren dat dit op korte termijn gaat veranderen. Ik zit ongeveer 2 a 3 uur per dag in Microsoft Teams & Webex calls waarbij ik momenteel een Logitech C922 Webcam gebruik voor video en een Sennheiser SC 60 USB ML office koptelefoon inc microfoon voor geluid. Beiden functioneren goed.
Echter ....
Ik merk dat ik het irritant begin te vinden een groot deel van de dag met een koptelefoon op te zitten en heb nu het plan de gesprek partners weer te geven via de speaker van het scherm en een USB Microfoon aan te sluiten voor de opname van mijn stem.
Ik zoek een?
USB Microfoon.
Wat is je budget?
Rond de 200 euro, luistert niet erg nauw
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek dus een USB microfoon voor video/conference calls. Het is belangrijk dat de microfoon te gebruiken is ook zonder koptelefoon. Collega's hoor ik via de monitor/scherm speakers. De microfoon moet dus niet gaan "zingen" en het geluid van de speakers oppikken. Ik werk thuis in een eigen ruimte en zal dus niet veel last hebben van omgevings geluid.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf 3 kandidaten gevonden:
• Blue Yeticaster - Yeti + Compass + Radius lll (Een vrij complete set inc microfoon arm)
• Elgato Wave:3 (tafelmodel)
• Blue Yeti X (tafelmodel)
Welke vragen heb je hier nog over?
Benieuwd naar ervaringen van Tweakers met USB microfoons die worden gebruikt worden zonder koptelefoon.
Echter ....
Ik merk dat ik het irritant begin te vinden een groot deel van de dag met een koptelefoon op te zitten en heb nu het plan de gesprek partners weer te geven via de speaker van het scherm en een USB Microfoon aan te sluiten voor de opname van mijn stem.
Ik zoek een?
USB Microfoon.
Wat is je budget?
Rond de 200 euro, luistert niet erg nauw
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek dus een USB microfoon voor video/conference calls. Het is belangrijk dat de microfoon te gebruiken is ook zonder koptelefoon. Collega's hoor ik via de monitor/scherm speakers. De microfoon moet dus niet gaan "zingen" en het geluid van de speakers oppikken. Ik werk thuis in een eigen ruimte en zal dus niet veel last hebben van omgevings geluid.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf 3 kandidaten gevonden:
• Blue Yeticaster - Yeti + Compass + Radius lll (Een vrij complete set inc microfoon arm)
• Elgato Wave:3 (tafelmodel)
• Blue Yeti X (tafelmodel)
Welke vragen heb je hier nog over?
Benieuwd naar ervaringen van Tweakers met USB microfoons die worden gebruikt worden zonder koptelefoon.