Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er gaat op gegamed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 700 en 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is de mogelijkheid om een gezonde tweedehands 1080 Ti over te nemen voor €230.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De games die hij verwacht te spelen zijn GTA, Call of Duty en misschien WoW. Racegames sluit hij niet uit. Ik verwacht dat hij misschien ook wel Cyberpunk wil spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt op een bureau te staan. Verder geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben bezig met het samenstellen van een systeempje voor een vriend. Zijn budget is tussen de €700-€900. Van een andere vriend kan ik voor €230 zijn gezonde 1080 Ti overnemen. Dit lijkt me een zeer nette prijs. Het is alweer een tijdje geleden dat ik me goed verdiept heb in de markt. Graag jullie input wat jullie zouden veranderen.
Er gaat op gegamed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 700 en 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is de mogelijkheid om een gezonde tweedehands 1080 Ti over te nemen voor €230.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De games die hij verwacht te spelen zijn GTA, Call of Duty en misschien WoW. Racegames sluit hij niet uit. Ik verwacht dat hij misschien ook wel Cyberpunk wil spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt op een bureau te staan. Verder geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben bezig met het samenstellen van een systeempje voor een vriend. Zijn budget is tussen de €700-€900. Van een andere vriend kan ik voor €230 zijn gezonde 1080 Ti overnemen. Dit lijkt me een zeer nette prijs. Het is alweer een tijdje geleden dat ik me goed verdiept heb in de markt. Graag jullie input wat jullie zouden veranderen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 71,93 | € 71,93 |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Pure Steel Zwart | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,05 | € 101,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 552,68 | ||