Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een PC samenstellen die ik gebruik voor zowel gamen als videobewerking (4k, voor zover dat kan binnen dit budget).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer tussen de 1000-1300 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Los van het bovengenoemde budget ga ik er een 1440p/144hz monitor bij kopen. Wat is overigens de handigste manier om zo goedkoop mogelijk windows 10 te installeren (legaal)?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan, ik zat te denken aan 32GB ram, om het een beetje toekomstbestendig te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Open minded
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik geef niet om lampjes en dan soort dingen: lekker praktisch, functioneel en een beetje stil als dat mogelijk is
Ga je overklokken?
Als dit niet al te moeilijk is overweeg ik dat wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag van jullie horen of de onderdelen bij elkaar passen: kan dit moederbord met de bijbehorende onderdelen en heb ik genoeg/de juiste fans met de behuizing etc? Ik heb daar eigenlijk weinig verstand van. Veel PC's hier vaak vooral toegespitst op gamen OF videobewerking, ik zoek een goeie balans tussen de twee: is het bijvoorbeeld slim om toch voor een wat duurdere processor te gaan?
Overigens ben ik niet van plan te wachten op allemaal releases de komende weken!
Ik zou graag een PC samenstellen die ik gebruik voor zowel gamen als videobewerking (4k, voor zover dat kan binnen dit budget).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer tussen de 1000-1300 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Los van het bovengenoemde budget ga ik er een 1440p/144hz monitor bij kopen. Wat is overigens de handigste manier om zo goedkoop mogelijk windows 10 te installeren (legaal)?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan, ik zat te denken aan 32GB ram, om het een beetje toekomstbestendig te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Open minded
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik geef niet om lampjes en dan soort dingen: lekker praktisch, functioneel en een beetje stil als dat mogelijk is
Ga je overklokken?
Als dit niet al te moeilijk is overweeg ik dat wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag van jullie horen of de onderdelen bij elkaar passen: kan dit moederbord met de bijbehorende onderdelen en heb ik genoeg/de juiste fans met de behuizing etc? Ik heb daar eigenlijk weinig verstand van. Veel PC's hier vaak vooral toegespitst op gamen OF videobewerking, ik zoek een goeie balans tussen de twee: is het bijvoorbeeld slim om toch voor een wat duurdere processor te gaan?
Overigens ben ik niet van plan te wachten op allemaal releases de komende weken!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | € 446,- | € 446,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 10,06 | € 10,06 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 111,90 | € 111,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,05 | € 101,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.200,49 | ||