Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is bedoeld als dagelijkse thuiswerkplek. Daarnaast als hij er toch staat, vind ik het belangrijk de basis audio zaken zo goed mogelijk voor elkaar te hebben, zodat ik hem voor de muziek hobby ook kan gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• SSD: 500 GB Samsung EV0 860
• HD: 1TB 7200 HDD
• Grafische kaart: Rx 580 4 gb
• Monitoren: Dell 34 inch + Dell 27 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eisen.
1. Is dit een aardige setup voor deze prijs, of heb ik meer bang for bug met andere componenten?
2. Werkt de RGB in deze combinatie naar alle waarschijnlijkheid goed samen?
3. Vergeet ik iets?
Systeem is bedoeld als dagelijkse thuiswerkplek. Daarnaast als hij er toch staat, vind ik het belangrijk de basis audio zaken zo goed mogelijk voor elkaar te hebben, zodat ik hem voor de muziek hobby ook kan gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• SSD: 500 GB Samsung EV0 860
• HD: 1TB 7200 HDD
• Grafische kaart: Rx 580 4 gb
• Monitoren: Dell 34 inch + Dell 27 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3100 (BOX) Boxed | € 100,05 | € 100,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Pro AC | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec Scorpion II | € 80,21 | € 80,21 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 90,65 | € 90,65 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 65,90 | € 65,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 533,72 | ||
Eisen.
- De PC staat op het bureau en moet echt goed stil zijn.
- Audio, zo goed mogelijk zonder losse kaarten of externe middelen (dat komt nog)
- RGB geeft wat fleur aan de corona dagen, maar moet zo op elkaar afgesteld kunnen worden dat het geen kerstboom wordt. Ik weet dat de Gigabyte RGD Fusion een puinzooi was, de 2.0 is beter maar niet ideaal volgens mij. Maar goed, als dit het beste audioboard is, dan maar zoeken dat de rest goed samenwerkt met Fusion 2.0
- Ik ga nu even uit van de stockkoeler. Deze kan ik later nog upgraden, of samen met een snellere CPU als dat in de toekomst nodig is.
1. Is dit een aardige setup voor deze prijs, of heb ik meer bang for bug met andere componenten?
2. Werkt de RGB in deze combinatie naar alle waarschijnlijkheid goed samen?
3. Vergeet ik iets?