Volgorde wil geloof ik ook wel eens wat uitmaken. Doe die 256Mb eens in de eerste en de andere in de 2e en 3e
--> [forum=7] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Staat er in je BIOS soms iets van CAS2 of 3 ?? Als ik in mn bios bijvoorbeeld CAS2 instel, doen ook niet alle reepjes het (ééntje van 128 geloof ik), omdat ze niet allen CAS2 ondersteunen..
Misschien heeft je mainbord wat problemen met gemixed geheugen en moet je de bios eens updaten om het probleem (misschien) te verhelpen.
Ik ga morgen ff bij de pc-boer langs om te vragen, maar bedankt voor de hulp.
Ik laat het wel weten als het probleem is opgelost.
Nou ik ben dus bij de pc-boer geweest en daar kwamen we er niet uit en dus heb nu nog steeds 256 MB, ik heb nu het nieuwste reepje erin gedaan en voor die 2 oude kreeg ik nog 60 piek
Ik ga denk ik van't herfst of winter mijn pc'tje maar updaten
Hey...
heb ik daarnet toch gewoon totaal hetzelfde probleem...
probeer ik in een bakkie een 128 Mb naast een 64 Mb te leggen, maar hij pakt ze gewoon niet samen ...?!
Just like you: Apart gaan ze als treintjes, maar zodra ze dr allebij in zitten, wil het niet...
Ik ben er nog steeds niet uit...
let me know if anybody knows the answer...
probeer ik in een bakkie een 128 Mb naast een 64 Mb te leggen, maar hij pakt ze gewoon niet samen ...?!
Just like you: Apart gaan ze als treintjes, maar zodra ze dr allebij in zitten, wil het niet...
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Heeft volgens mij toch echt met de eigenschappen van het geheugen te maken, zoals toegangstijd, cas, kloksnelheid etc.Op woensdag 15 augustus 2001 01:27 schreef Chillz het volgende:
Hey...
Vroeg in de tijd van EDO-ram was het geloof ik ook niet mogelijk om verschillende grootte modules naast elkaar te plaatsen, maar ik geloof dat afgelopen is met SIMM en DIMM etc. Dus dat kan het lijkt me niet zijn...
Pagina: 1