Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zal even mijn ideetje uit proberen te leggen..
ik heb een XE9005E Sony tv deze heeft geen RCA voor mijn Z607 5.1Surround.. nu heb ik mijn oude hp pc verbonden met mijn tv maar helaas vraagt netflix minimaal een 1050 van nvidia.,. nu kan mijn tv app van netflix wel 4k afspelen in HDR.. maar nu wil ik gamen via Geforce now/Shadow waarvan shadow wel 5.1 ondersteund dit kan ik oplossen met een geluidskaart.. maar welke kabels heb ik hier voor nodig om van RCA naar mini jack/aux tegaan en toch 5.1 te behouden?
&
Wat kan ik het beste aansluiten op mijn tv zodat ik mijn surround ook kan gebruiken voor netflix
Wat is je budget?
zo goedkoop mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het werkt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
HP 6200 SFF met een 710GT
TV --> XE9005E
Alvast hartstikke bedankt voor een reactie!
Ik zoek een?
Ik zal even mijn ideetje uit proberen te leggen..
ik heb een XE9005E Sony tv deze heeft geen RCA voor mijn Z607 5.1Surround.. nu heb ik mijn oude hp pc verbonden met mijn tv maar helaas vraagt netflix minimaal een 1050 van nvidia.,. nu kan mijn tv app van netflix wel 4k afspelen in HDR.. maar nu wil ik gamen via Geforce now/Shadow waarvan shadow wel 5.1 ondersteund dit kan ik oplossen met een geluidskaart.. maar welke kabels heb ik hier voor nodig om van RCA naar mini jack/aux tegaan en toch 5.1 te behouden?
&
Wat kan ik het beste aansluiten op mijn tv zodat ik mijn surround ook kan gebruiken voor netflix
Wat is je budget?
zo goedkoop mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het werkt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
HP 6200 SFF met een 710GT
TV --> XE9005E
Alvast hartstikke bedankt voor een reactie!