Hallo beste mede Tweakers. Na 10 jaar met hetzelfde moederbord, cpu en ram gegamed te hebben, wil ik eens voor een complete nieuwe game pc. Nav de tweakers hieronder heb ik een lijstje gemaakt onderin de comments met wat mij wel wat leek. Echter zijn tips voor verbetering erg welkom.
Mijn bedoeling is om rond december/januari de pc te bestellen en gelijk een pc te kopen met toekomst perspectief.
Huidige setup
gallery: beatlebattle
Budget
Mijn budget zit rond de 1800-1900 euro. 2000 euro inclusief pc kast
Welke onderdelen zoek ik.
Must: Wat betreft een moederbord en de voeding ben ik onzeker wat goed is. Hier heb ik erg weinig verstand van.
Twijfel: PSU. Ik vermoed dat wanneer ik voor bijvoorbeeld een 3080 rtx ga ook een nieuwe voeding nodig heb?
(merk)voorkeuren?
Aangezien de AMD videokaarten nog niet echt goed getest zijn kan de Nvidia nog een AMD worden.
Alvast heel veel bedankt. Alle tips en meningen zijn welkom!
Mijn bedoeling is om rond december/januari de pc te bestellen en gelijk een pc te kopen met toekomst perspectief.
Huidige setup
gallery: beatlebattle
Budget
Mijn budget zit rond de 1800-1900 euro. 2000 euro inclusief pc kast
Welke onderdelen zoek ik.
Must: Wat betreft een moederbord en de voeding ben ik onzeker wat goed is. Hier heb ik erg weinig verstand van.
Twijfel: PSU. Ik vermoed dat wanneer ik voor bijvoorbeeld een 3080 rtx ga ook een nieuwe voeding nodig heb?
(merk)voorkeuren?
Aangezien de AMD videokaarten nog niet echt goed getest zijn kan de Nvidia nog een AMD worden.
Alvast heel veel bedankt. Alle tips en meningen zijn welkom!
[ Voor 59% gewijzigd door beatlebattle op 03-11-2020 12:39 . Reden: Aangepast nav medetweaker hieronder ]