Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thuiswerken tips en hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

Vraag

• Msandikci61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
.

[ Voor 99% gewijzigd door Msandikci61 op 02-11-2020 14:19 ]

Alle reacties

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:13

Barrycade

Through the...

Wat ga je thuis doen dan op de PC?
En via wat voor verbinding verloopt dit? Een virtuele (Citrix ofzo) of ga je locale software draaien en zo ja welke dan? En waarom krijg je geen tools van je werkgever of eventuele hardware vereisten?

Qua monitoren zou ik examplaren nemen die je op hoogte kan verstellen, de meeste monitoren met een vaste voet zijn te laag, dus of met VESA bevestigingsmogelijkheid of gewoon via de voet te verstellen.

Hou wel rekening dat 2x een 24" monitor redelijk wat ruimte vereist. En het niet lekker werkt als je je main niet recht voor je neus hebt.

• Msandikci61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
.

[ Voor 99% gewijzigd door Msandikci61 op 02-11-2020 14:20 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarom een desktop?

Als je een laptop neemt welke middels USB-C aan een dockingstation verbonden kan worden dan ben / blijf je ook nog eens mobiel. Monitoren middels HDMi / Displayport én USB aan het DockingStation ... Toetsenbord / Muis aan een monitor....

Laptopje prik je dan middels één kabel aan ALLES ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-10 15:58

Orphu

(Space)nerd

Is dit van een nieuwe baan? Zo klinkt het namelijk wel. Zoals @Will_M zegt is een laptop voor thuiswerken wel een fijne oplossing, of een tinclient, maar naar mij ervaring levert de werkgever dergelijke apparatuur.

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Orphu schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:21:
Is dit van een nieuwe baan? Zo klinkt het namelijk wel. Zoals @Will_M zegt is een laptop voor thuiswerken wel een fijne oplossing, of een tinclient, maar naar mij ervaring levert de werkgever dergelijke apparatuur.
TS heeft de hele OP én z'n enige reactie inmiddels léég gemaakt zonder dat iemand 'm gequote heeft. Die is zichzelf nu aan het beraden wát ie nu eigenlijk wil? :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-10 15:58

Orphu

(Space)nerd

ja, ik had het maar alvast ge-report :) topic zal zo wel gesloten worden. Wel jammer, gezien de vragen had ie de regels ook niet uitvoerig bestudeerd.

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Met een lege topicstart komen we er natuurlijk niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.