[topic=202782]
In de bewuste thread stond een link waar een 98 mod werd besproken
buzzman heeft de link wel verwijderd, maar hoe kun je discussieren over dat onderwerp als je niet weet waar en hoe ze dat dan willen doen?
Ik begrijp best dat reverse-engineering niet mag, maar een wat algemenere link over die mod zou imho wel mogelijk moeten zijn.
Is het mogelijk om iig een niet-directe link te laten staan waar je zelf dan beter moet gaan zoeken of mag er dan helemaal nix meer
Lijkt me de extreme tweak toch wel.
[edit]
Ik ben met name niet tevreden over de uitleg bij de mod-break:
Volgens deze uitleg kan je zelfs geen link plaatsen naar 98lite.net, omdat je daarmee ook een essentieel deel van Windows (namelijk de integratie van IE-functionaliteit in Windows) aantast.
In de bewuste thread stond een link waar een 98 mod werd besproken
buzzman heeft de link wel verwijderd, maar hoe kun je discussieren over dat onderwerp als je niet weet waar en hoe ze dat dan willen doen?
Ik begrijp best dat reverse-engineering niet mag, maar een wat algemenere link over die mod zou imho wel mogelijk moeten zijn.
Is het mogelijk om iig een niet-directe link te laten staan waar je zelf dan beter moet gaan zoeken of mag er dan helemaal nix meer
Lijkt me de extreme tweak toch wel.
[edit]
Ik ben met name niet tevreden over de uitleg bij de mod-break:
Windows modificeren is te vaag.Ik heb je link weggehaald, omdat het niet is toegestaan om windows te modificeren. Erover discussiëren mag best, maar geen links aub.
Volgens deze uitleg kan je zelfs geen link plaatsen naar 98lite.net, omdat je daarmee ook een essentieel deel van Windows (namelijk de integratie van IE-functionaliteit in Windows) aantast.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device