nieuws: Rekenkamer: thuiswerkende ambtenaren communiceren vaak via onveilige ...
Als ik vervolgens het artikel lees dan staat er:
Ik denk dat @TijsZonderH bedoeld te zeggen dat vooral de hoge ambtenaren onveilige toosl gebruiken, maar zet dit dan in de titel.
Verder viel me een andere verkeerde conlusie op:
Als ik zo naar de cijfers, de titel en de inhoud van het artikel kijk komen die dus niet overeen. Mij bekruipt het gevoel van stemmingmakerij aangezien de gekozen titel en WhatsApp conlusie wel lekker bekken. Hopelijk is dit niet de bedoeling.
Als ik vervolgens het artikel lees dan staat er:
Zijn WebEx en Skype onveilige tools? Zo niet, dan zou de titel eerder moeten luiden "Rekenkamer: thuiswerkende ambtenaren communiceren vaak via onveilige tools".In de meeste gevallen gebruiken ambtenaren WebEx om te videobellen, maar ook Skype for business en Microsoft Teams zijn populair.
Ik denk dat @TijsZonderH bedoeld te zeggen dat vooral de hoge ambtenaren onveilige toosl gebruiken, maar zet dit dan in de titel.
Verder viel me een andere verkeerde conlusie op:
Bij videobellen zegt 86% WhatApp voor informele collegiale communicatie (dus niet werk...) te gebruiken. Als we met de zelfde redernatie naar de andere mogelijkheden te samen kijken dan komen we op 285% (56 + 59 + 45 + 87 + 68) uit. Facetime zelfs 1% meer dan WhatApp. Maar wat het rapport volgens mij wil zeggen is dat 86% ook WhatsApp gebruikt, maar dat er geen data beschikbaar is van de hoeveelheid gebruik. Een zelfde redernatie gaat op voor berichten.Voor 'informele communicatie' wordt in de meeste gevallen WhatsApp gebruikt.
Als ik zo naar de cijfers, de titel en de inhoud van het artikel kijk komen die dus niet overeen. Mij bekruipt het gevoel van stemmingmakerij aangezien de gekozen titel en WhatsApp conlusie wel lekker bekken. Hopelijk is dit niet de bedoeling.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work