Worden reacties met -1 verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
nieuws: Facebook deelt zelden straffen uit voor verspreiden nepnieuws verkiez...

Een klein half uur geleden de pagina geopend en er stonden redelijk wat -1 reacties in. Toen ik die zojuist wilde bekijken, krijg ik steevast de melding dat de reactie niet gevonden kon worden. Worden deze reacties door jullie verwijderd?

Signature van nature

Beste antwoord (via Sircuri op 02-11-2020 10:54)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij dat nieuwsitem zijn een aantal reacties verwijderd waar er meer aan de hand was dan alleen een enkele "slechte" reactie. Denk aan trollen in meerdere reacties of soortgelijke sfeer verziekende zaken. Daardoor kan het komen dat je een bepaalde reactie niet meer ziet staan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

-2 reacties zijn niet meer zichtbaar voor gebruikers (maar niet verwijderd, wij modjes kunnen ze nog zien), het kan zijn dat die -1 reacties op -2 zijn gezet.
Heb je een paar linkjes naar reacties als voorbeelden?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
Nee sorry, want ik dacht dat mijn sessie verlopen was, dus heb de pagina ververst. Er waren namelijk -1 reacties met daaronder opmerkingen van andere gebruikers. Dus ik wilde zie waar ze op reageerde.

Maar dan is dit antwoord helder denk ik. Bedankt!

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Misschien dat je in je browserhistory nog wat hebt. Links die beginnen met
code:
1
https://tweakers.net/nieuws/174088/facebook-deelt-zelden-straffen-uit-voor-verspreiden-nepnieuws-verkiezingen-vs.html?showReaction

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
Nee, kan helaas niks vinden. Sorry. Toch bedankt voor het meedenken.

Signature van nature

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bij dat nieuwsitem zijn een aantal reacties verwijderd waar er meer aan de hand was dan alleen een enkele "slechte" reactie. Denk aan trollen in meerdere reacties of soortgelijke sfeer verziekende zaken. Daardoor kan het komen dat je een bepaalde reactie niet meer ziet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
Dan is dat wellicht ook de reden dat ik bovenaan de pagina een afwijkende hoeveelheid -1 reacties zie, maar niet die hoeveelheid reacties op de pagina zelf. Ik zie nu 40 -1 reacties, maar er zijn er slechts 4 zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yX3Kdq2c0IrkChcoTpeKc114yQA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UlW4Q3xEqidv3TdhMurYzrbx.png?f=user_large

edit: Oh nee.... fout van mij. Dat is het totaal aantal reacties inclusief de -1. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Sircuri op 02-11-2020 10:53 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sircuri schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:53:
Dan is dat wellicht ook de reden dat ik bovenaan de pagina een afwijkende hoeveelheid -1 reacties zie, maar niet die hoeveelheid reacties op de pagina zelf. Ik zie nu 40 -1 reacties, maar er zijn er slechts 4 zichtbaar.

[Afbeelding]

edit: Oh nee.... fout van mij. Dat is het totaal aantal reacties inclusief de -1. |:(
Dat is inderdaad het totaal vanaf de -1. Dat je er 4 ziet lijkt dus te kloppen. Ik verplaats jouw topic even naar het FM forum. Dit is geen onderwerp voor de redactie.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 02-11-2020 10:56 ]

Pagina: 1