Signature van nature
Vraag
Beste antwoord (via Sircuri op 02-11-2020 10:54)
Bij dat nieuwsitem zijn een aantal reacties verwijderd waar er meer aan de hand was dan alleen een enkele "slechte" reactie. Denk aan trollen in meerdere reacties of soortgelijke sfeer verziekende zaken. Daardoor kan het komen dat je een bepaalde reactie niet meer ziet staan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Alle reacties
-2 reacties zijn niet meer zichtbaar voor gebruikers (maar niet verwijderd, wij modjes kunnen ze nog zien), het kan zijn dat die -1 reacties op -2 zijn gezet.
Heb je een paar linkjes naar reacties als voorbeelden?
Heb je een paar linkjes naar reacties als voorbeelden?
Signatures zijn voor boomers.
Nee sorry, want ik dacht dat mijn sessie verlopen was, dus heb de pagina ververst. Er waren namelijk -1 reacties met daaronder opmerkingen van andere gebruikers. Dus ik wilde zie waar ze op reageerde.
Maar dan is dit antwoord helder denk ik. Bedankt!
Maar dan is dit antwoord helder denk ik. Bedankt!
Signature van nature
Misschien dat je in je browserhistory nog wat hebt. Links die beginnen met
code:
1
| https://tweakers.net/nieuws/174088/facebook-deelt-zelden-straffen-uit-voor-verspreiden-nepnieuws-verkiezingen-vs.html?showReaction |
Signatures zijn voor boomers.
Nee, kan helaas niks vinden. Sorry. Toch bedankt voor het meedenken.
Signature van nature
Bij dat nieuwsitem zijn een aantal reacties verwijderd waar er meer aan de hand was dan alleen een enkele "slechte" reactie. Denk aan trollen in meerdere reacties of soortgelijke sfeer verziekende zaken. Daardoor kan het komen dat je een bepaalde reactie niet meer ziet staan.
Dan is dat wellicht ook de reden dat ik bovenaan de pagina een afwijkende hoeveelheid -1 reacties zie, maar niet die hoeveelheid reacties op de pagina zelf. Ik zie nu 40 -1 reacties, maar er zijn er slechts 4 zichtbaar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/UlW4Q3xEqidv3TdhMurYzrbx.png?f=user_large)
edit: Oh nee.... fout van mij. Dat is het totaal aantal reacties inclusief de -1.
:fill(white):strip_exif()/f/image/UlW4Q3xEqidv3TdhMurYzrbx.png?f=user_large)
edit: Oh nee.... fout van mij. Dat is het totaal aantal reacties inclusief de -1.
[ Voor 9% gewijzigd door Sircuri op 02-11-2020 10:53 ]
Signature van nature
Dat is inderdaad het totaal vanaf de -1. Dat je er 4 ziet lijkt dus te kloppen. Ik verplaats jouw topic even naar het FM forum. Dit is geen onderwerp voor de redactie.Sircuri schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:53:
Dan is dat wellicht ook de reden dat ik bovenaan de pagina een afwijkende hoeveelheid -1 reacties zie, maar niet die hoeveelheid reacties op de pagina zelf. Ik zie nu 40 -1 reacties, maar er zijn er slechts 4 zichtbaar.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 02-11-2020 10:56 ]
Pagina: 1