Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
TV 55inch of groter
Wat is je budget?
HTot €700,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wij kijken op dit moment voornamelijk Netflix series en Fox Sports. Ben ook een zeer onregelmatige casual gamer met een PS4 waar eigenlijk, als ik tijd heb, alleen Destiny 2 op draait. Wie weet komt er nog een PS5.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al meerdere budget merken langs zien komen, maar heb daar op dit moment weinig vertrouwen in. Op dit moment heb ik de volgende bekeken in de mediamarkt:
- SAMSUNG Crystal UHD 55TU7020
- SONY 4K KD-55X7055
- PHILIPSPHILIPS 65PUS6704/12
- LG 65UM7400PLB
Ik heb ondertussen echt geen idee meer wat een goede keuze is voor mijn gebruik. De verkoper bij de MM wist mij ook niet veel wijzer te maken en te ondersteunen in een keuze maken..
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat raden jullie aan en waarom? Mocht deze info niet genoeg zijn, laat dan even weten dan vul ik het meteen aan. Alvast bedankt mensen!!!!.
Ik zoek een?
TV 55inch of groter
Wat is je budget?
HTot €700,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wij kijken op dit moment voornamelijk Netflix series en Fox Sports. Ben ook een zeer onregelmatige casual gamer met een PS4 waar eigenlijk, als ik tijd heb, alleen Destiny 2 op draait. Wie weet komt er nog een PS5.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al meerdere budget merken langs zien komen, maar heb daar op dit moment weinig vertrouwen in. Op dit moment heb ik de volgende bekeken in de mediamarkt:
- SAMSUNG Crystal UHD 55TU7020
- SONY 4K KD-55X7055
- PHILIPSPHILIPS 65PUS6704/12
- LG 65UM7400PLB
Ik heb ondertussen echt geen idee meer wat een goede keuze is voor mijn gebruik. De verkoper bij de MM wist mij ook niet veel wijzer te maken en te ondersteunen in een keuze maken..
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat raden jullie aan en waarom? Mocht deze info niet genoeg zijn, laat dan even weten dan vul ik het meteen aan. Alvast bedankt mensen!!!!.