Hallo allemaal, een vriend van me heeft dus 3 PC's 2 met Win2k Prof. en 1 met WinME, ik heb ze aangesloten via coax (Wilde geen UTP en Hub enzoo) Dus alles goed aangesloten, terminators enzo, dus ik alles instellen op die PC's en dan kan je dus wel tegen elkaar gamen, bijv. Counter-Strike, maar bij Netwerkomgeving zie je elkaar niet en kan je ook geen files transferren via het netwerk, en ik zag het niet meer zitten dus ik hobbel ff langs GoT
- installeer een protocol (het liefst TCPIP of IPX)
- installeer ClientForMicrosoftNetworks
- installeer BestandsEnPrinterDeling
- zet de BestandsEnPrinterDeling aan
dit allemaal in Configuratiescherm -> Netwerk of Netwerkomgeving -> Eigenschappen ...
dit allemaal in Configuratiescherm -> Netwerk of Netwerkomgeving -> Eigenschappen ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Allemaal al gedaan, ik heb wel vaker netwerkjes aangelegd als we gingen lannen met ze 12'en bij mij, maar wat ik nu moet fixen is een thuisnetwerk en nou gaat het opeens niet meer....
hey thanksOp zaterdag 11 augustus 2001 12:40 schreef limoentje het volgende:
- installeer een protocol (het liefst TCPIP of IPX)
dit probleem had ik dus ook
Zelfde werkgroep ? Wat zijn de IP's, Subnet enzo
IP en shit is niet in te stellen, er hoeft nl. geen internet gedeeld te worden, met de tijd wel, maar nu nog niet...
Verwijderd
Weet je zeker dat je geen IPX/SPX verbinding gebruikt??Op zondag 12 augustus 2001 22:32 schreef r00tie het volgende:
IP en shit is niet in te stellen, er hoeft nl. geen internet gedeeld te worden, met de tijd wel, maar nu nog niet...
Gewoon standaardnetwerkje maken :
Microsoft Client ->werkgroep invullen
TCP/IP -> IP adres en subnetmask invullen
Bestandsdeling invullen
en in het hokje aankruisen dat je bestanden wilt delen.
Nu zou het moeten werken.
Pagina: 1