Kan iemand me zeggen wat die translocator nou precies inhoud in UT??
Ik snap de bedoeling er nl niet goed van.
Alvast bedankt
Ik snap de bedoeling er nl niet goed van.
Alvast bedankt
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Huh, alleen telefraggen toch? Gewoon teleporten als er iemand op dat schijfje staat.Op zaterdag 11 augustus 2001 13:05 schreef The_tWiStEr het volgende:
Je kan er ook tegenstanders mee 'opzuigen'
Verwijderd
Het is moeilijk maar het kan wel. Ik doe het regelmatig in The LavaGiant bijvoorbeeld om boven op de berg te komen in het midden van het veld. Ook leuk als er iemand achter je aan zit om een translocator in de lucht te gooien en te teleporteren...sta je opeens achter hemOp zaterdag 11 augustus 2001 13:26 schreef huistra het volgende:
als je echt een koning bent, kun je met die translocator ook op heel hoge torens komen bijvoorbeeld. Je schiet dan dat ding omhoog en op het hoogste punt transloceer je jezelf.
Op dat zelfde moment schiet je er weer een omhoog enz enz enz. Het is mijzelf nog niet gelukt, maar misschien dat er anderen zijn die het wel kunnen?
Verwijderd
das idd hoe een collega van mij het doet, ik spring gewoon tegen die berg omhoog, translocator gooien en steeds op het hoogste punt teleporten...tis ff oefenen maar werkt primaOp zaterdag 11 augustus 2001 18:52 schreef vinkie het volgende:
bij Lavagiant (CTF)
ga je op je fort toren staan gooit een translocater neer.
dan pak je die "hamer" of whatever, ben de naam ff kwijt krijg je meestal als je geen kogels meer hebt.
en dan schiet je zo je translocaterschijfje weg, zo naar de berg en op het moment dat ie er boven zweeft translocaten en dan sta je op die berg en ben je HEERSCHER![]()
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
En zo hoort het ook. Anders zou het wel HEEL ongebalanceerd zijn.Op zondag 12 augustus 2001 17:37 schreef Fuelke het volgende:
Die translocator werkt wel niet als je in CTF met de vlag rondloopt denk ik, je teleport dan wel, maar de vlag blijft liggen
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik heb het VAAK geprobeerd in Facing Worlds... maar ik kom maar niet op die torens op die manier... ik kan een heel eind komen... maar na een stuk of 3x lijk ik niet hoger te komenOp zaterdag 11 augustus 2001 13:43 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Het is moeilijk maar het kan wel. Ik doe het regelmatig in The LavaGiant bijvoorbeeld om boven op de berg te komen in het midden van het veld. Ook leuk als er iemand achter je aan zit om een translocator in de lucht te gooien en te teleporteren...sta je opeens achter hem
Verwijderd
Bij facing worlds kun je toch ook gewoon i ndie lichtgevende "ballen" lopenOp zondag 12 augustus 2001 17:42 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ik heb het VAAK geprobeerd in Facing Worlds... maar ik kom maar niet op die torens op die manier... ik kan een heel eind komen... maar na een stuk of 3x lijk ik niet hoger te komen
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Ik denk dat de toevoeging van de translocater dergelijke nieuwe opties en taktieken biedt dat het allemaal een beetje teveel voor je wordt HlpDskOp zondag 12 augustus 2001 21:09 schreef HlpDsK het volgende:
Translocator zuigt. Ik speel altijd zonder.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq