Toon posts:

translocator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me zeggen wat die translocator nou precies inhoud in UT??
Ik snap de bedoeling er nl niet goed van.

Alvast bedankt

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Je schiet een schijfje weg met je linker muisknop, en als je dat gedaan hebt en op je rechter muisknop drukt dan "verplaats" je jezelf naar de locatie van dat schijfje.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:35
en als de tegenstander dat schijfje sloopt wordt je getelefragged :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-02 19:22
Dat is mij alleen nog nooit overkomen. Dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn, maar tegen bots is het lachen.

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan er ook tegenstanders mee 'opzuigen' >:)

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 13:05 schreef The_tWiStEr het volgende:
Je kan er ook tegenstanders mee 'opzuigen' >:)
Huh, alleen telefraggen toch? Gewoon teleporten als er iemand op dat schijfje staat.

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
als je echt een koning bent, kun je met die translocator ook op heel hoge torens komen bijvoorbeeld. Je schiet dan dat ding omhoog en op het hoogste punt transloceer je jezelf.

Op dat zelfde moment schiet je er weer een omhoog enz enz enz. Het is mijzelf nog niet gelukt, maar misschien dat er anderen zijn die het wel kunnen?

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 13:26 schreef huistra het volgende:
als je echt een koning bent, kun je met die translocator ook op heel hoge torens komen bijvoorbeeld. Je schiet dan dat ding omhoog en op het hoogste punt transloceer je jezelf.

Op dat zelfde moment schiet je er weer een omhoog enz enz enz. Het is mijzelf nog niet gelukt, maar misschien dat er anderen zijn die het wel kunnen?
Het is moeilijk maar het kan wel. Ik doe het regelmatig in The LavaGiant bijvoorbeeld om boven op de berg te komen in het midden van het veld. Ook leuk als er iemand achter je aan zit om een translocator in de lucht te gooien en te teleporteren...sta je opeens achter hem :)

Verwijderd

Topicstarter
jongens bedankt voor de snelle antwoorden.
Super handig ja met CTF ik was steeds aan het ronddolen.
Ben nog niet zo bekend met het spel, maar 1 ding is me al wel duidelijk het is super verslavend en tot nu toe de beste shooter die ik gespeeld heb.
Tot op 1 van de UT servers zou ik zeggen:)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
bij Lavagiant (CTF)

ga je op je fort toren staan gooit een translocater neer.

dan pak je die "hamer" of whatever, ben de naam ff kwijt krijg je meestal als je geen kogels meer hebt.

en dan schiet je zo je translocaterschijfje weg, zo naar de berg en op het moment dat ie er boven zweeft translocaten en dan sta je op die berg en ben je HEERSCHER ;) :+

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 18:52 schreef vinkie het volgende:
bij Lavagiant (CTF)

ga je op je fort toren staan gooit een translocater neer.

dan pak je die "hamer" of whatever, ben de naam ff kwijt krijg je meestal als je geen kogels meer hebt.

en dan schiet je zo je translocaterschijfje weg, zo naar de berg en op het moment dat ie er boven zweeft translocaten en dan sta je op die berg en ben je HEERSCHER ;) :+
das idd hoe een collega van mij het doet, ik spring gewoon tegen die berg omhoog, translocator gooien en steeds op het hoogste punt teleporten...tis ff oefenen maar werkt prima :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57

Fuelke

Forza Ferrari

Die translocator werkt wel niet als je in CTF met de vlag rondloopt denk ik, je teleport dan wel, maar de vlag blijft liggen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 12 augustus 2001 17:37 schreef Fuelke het volgende:
Die translocator werkt wel niet als je in CTF met de vlag rondloopt denk ik, je teleport dan wel, maar de vlag blijft liggen
En zo hoort het ook. Anders zou het wel HEEL ongebalanceerd zijn.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 11 augustus 2001 13:43 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Het is moeilijk maar het kan wel. Ik doe het regelmatig in The LavaGiant bijvoorbeeld om boven op de berg te komen in het midden van het veld. Ook leuk als er iemand achter je aan zit om een translocator in de lucht te gooien en te teleporteren...sta je opeens achter hem :)
Ik heb het VAAK geprobeerd in Facing Worlds... maar ik kom maar niet op die torens op die manier... ik kan een heel eind komen... maar na een stuk of 3x lijk ik niet hoger te komen :?

Verwijderd

in facing worlds kom ik met dat ding altijd bij de damage amplifier. Tegen de toren op nog nooit geprobeerd, toch eens proberen :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als het je een keer lukt, laat het dan weten :)
dan ga ik ff heel erg :X worden omdat het mij nog niet is gelukt :(

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op zondag 12 augustus 2001 17:42 schreef wfvn het volgende:

[..]

Ik heb het VAAK geprobeerd in Facing Worlds... maar ik kom maar niet op die torens op die manier... ik kan een heel eind komen... maar na een stuk of 3x lijk ik niet hoger te komen :?
Bij facing worlds kun je toch ook gewoon i ndie lichtgevende "ballen" lopen :?

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Translocator is leuk maar toch gebruik ik hem eigenlijk nooit. Vind gewoon spring en schiet werk leuker. Al heb ik wel eens gezien wat mensen ermee kunnen en das echt extreem. Maarja die spelen dan ook >5 uur per dag. beetje ziekjes :)

ff compleet offtopic: Accident jij hebt smaak op autogebied :P Cobra's ruleren

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Translocator zuigt. Ik speel altijd zonder.

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 21:09 schreef HlpDsK het volgende:
Translocator zuigt. Ik speel altijd zonder.
Ik denk dat de toevoeging van de translocater dergelijke nieuwe opties en taktieken biedt dat het allemaal een beetje teveel voor je wordt HlpDsk }:O
Pagina: 1