tweaker normen en waarden

Pagina: 1
Acties:
  • 867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas van der Heide
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 21:34
lees even dit antwoord

U weet toch de prijs en u weet ook wat de verzendkosten zijn reageren en dan nadenken hoe dom maak je eigenlijk alleen bij marktplaats mee misschien een optie voor u

Dan heb je als verkoper alle normen en waardes overschreven

Klaas

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Uh... hier kan ik geen hout van snijden? Ik neem aan dat je wil reageren op een DM :?

Als je iemand (of een reactie) wil rapporteren dan is een linkje wel zo handig.

Verder lijkt me dit meer iets voor V&A Feedback dan Schop een Modje...

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 01-11-2020 21:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:42
Als ik het goed begrijp is TS van mening dat onderstaande bericht wat hij van verkoper heeft ontvangen niet beleefd:

"U weet toch de prijs en u weet ook wat de verzendkosten zijn reageren en dan nadenken hoe dom maak je eigenlijk alleen bij marktplaats mee misschien een optie voor u"

Verder geen idee wat de bedoeling van TS nu verder is.

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Laat het even aan TS om te reageren, verdere (goedbedoelde) "bemoeienis" van andere gebruikers is niet nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 01-11-2020 21:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobesu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09-2022
jammer dat het zo moet ik zet in mijn advertenties altijd vaste prijs nog krijg je reactie oke kan maar waarom moet deze gast klaas van de heide mij en mijn dochter gaan bedreigen dit noem ik ook niet gepast mijn dochter loopt op het laatst en zit nu te razelen op de bank is dit de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Hier hebben wij toch ‘Rapporteer’ functie voor.
Sommige dingen horen gewoon niet in het openbaar uitgevochten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobesu
ja sorry ik moet iets zit met een probleem thuis dat mensen het er niet mee eens zijn oke maar dit is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobesu
ik wil even laten weten dat de dokter onderweg is zal tweakers op de hoogte houden hoe dit afloopt en dit om 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Klaas van der Heide Geen idee wat hier exact voorgevallen is, maar alle info staat gewoon in de advertenties van @cobesu. Daarnaast is het persoonlijk lastig vallen van verkopers zeker niet de bedoeling. Als je het over "normen en waarden" hebt, zou ik eerst eens bij jezelf te rade gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 01-11-2020 23:05 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.