TV voor PS4/PS5

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-09 09:42
Ik zoek een?
55" TV met (voor het budget) lage input lag

Wat is je budget?
€500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1 a 2 keer per week te gamen (niet voor films)

Wat heb je zelf al gevonden?
LG 55UM7050, LG 55UM7450, Samsung Crystal UHD 55TU7020

[ Voor 8% gewijzigd door TheMaxMan op 01-11-2020 23:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
Elders wordt Samsung UE55TU8000 mij aangeraden, die kan ik vinden voor €549. Goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Niet echt, maar ook geen hele slechte keuze. Hij biedt voor zijn meerprijs niks extra's t.o.v. de instapmodellen. Een 55'' TU7/8 Samsung is ook een gok wat paneel betreft, kan zowel PLS als VA zijn. Weet je pas als 'ie thuis staat. Een LG is altijd IPS in dat formaat. Kies in dat geval de goedkoopste UM7-serie. Voor VA zie TCL of Hisense (via Otto). Input-lag is geen probleem meer, mits je bij rebrands als Salora, Grundig, Toshiba en Xiaomi wegblijft.

Als een outlet geen probleem is, zie deze U8B met 120Hz VA paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
Die outlet ziet er een goede deal uit, maar zit eigenlijk (net zoals die Samsung) al een beetje boven mijn vooropgesteld budget zonder dat ik denk dat ik iets heb aan de meerwaarde.

De TV zou dienen om 1 of 2 avonden in de week een uurtje op te gamen, dus beeldkwaliteit en kijkhoek en dergelijke zijn wat mij betreft volledig ondergeschikt aan input lag en prijs.

(alleszins al bedankt voor de hulp, als ik een beetje boven m'n budget zou gaan ziet dat er een hele goede keuze uit)

[ Voor 60% gewijzigd door TheMaxMan op 01-11-2020 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
TheMaxMan schreef op zondag 1 november 2020 @ 23:43:
Die outlet ziet er een goede deal uit, maar zit eigenlijk (net zoals die Samsung) al een beetje boven mijn vooropgesteld budget zonder dat ik denk dat ik iets heb aan de meerwaarde.

De TV zou dienen om 1 of 2 avonden in de week een uurtje op te gamen, dus beeldkwaliteit en kijkhoek en dergelijke zijn wat mij betreft volledig ondergeschikt aan input lag en prijs.

(alleszins al bedankt voor de hulp, als ik een beetje boven m'n budget zou gaan ziet dat er een hele goede keuze uit)
Deze Hisense of TCL zijn dan ideaal. Doen niet onder voor overige 60Hz VA TV's als de TU70/TU80.