Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SSD migreren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AlphaJeans
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-11-2020
Hallo,

Een paar dagen geleden is mijn oude Windows 7 stuk gegaan, de SSD (Samsung 500GB) werkt echter nog perfect.
Ondertussen heb ik een nieuwe pc met Windows 10 (bevat 2 SSD schijven van elk 250GB).

Ik vroeg me af of het zou lukken om mijn oude SSD te migreren naar de nieuwe zonder deze Windows 7 ook meeneemt ?

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via AlphaJeans op 01-11-2020 22:48)

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Als het een sata schijf is, dan kan je deze natuurlijk fysiek migreren door hem in je nieuwe pc te steken.(afhankelijk van hoeveel vrije sata poorten)

Als het een m.2 schijf is, tja dan ligt het aan de hoeveelheid aansluitingen op je moederbord.

In alle gevallen, de data die je wilt hebben gewoon kopiëren en daarna leeg gooien .

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:20
Is toch gewoon een kwestie van je bestanden kopiëren en daarna de ssd formatteren?

Acties:
  • Beste antwoord

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Als het een sata schijf is, dan kan je deze natuurlijk fysiek migreren door hem in je nieuwe pc te steken.(afhankelijk van hoeveel vrije sata poorten)

Als het een m.2 schijf is, tja dan ligt het aan de hoeveelheid aansluitingen op je moederbord.

In alle gevallen, de data die je wilt hebben gewoon kopiëren en daarna leeg gooien .

The problem with communication is the illusion it has taken place.