Toon posts:

Stem opnemen en opslaan op harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik maak muziek en ik rap af en toe met wat vrienden, nou willen we voor onszelf een cdtje maken. Ik heb pas geleden een Sennheiser mic gekocht (van 200,-).
Hoe moet ik een zangstuk dan opnemen en dan op m'n harde schijf plaatsen, want ik wil de een beetje effecten toevoegen aan de stemmen.
Het gaat dus om een lengte van ongeveer 1 minuut. Want zoals ik zie kan ik met wav recorder van Windows niet zo lang opnemen....
hebben jullie enige ideeen?????

httP://mp3.com/NRiQ

Verwijderd

Cooledit

Een beetje zoeken maar dan heb je ook wat. :)

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Cool Edit is idd top maar best duur, kijk ook eens hier is ook wel aardig...

Suc6

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Sonic Soundry SoudForge kan het ook mee, maar dat kost ook wel een paar duiten...
Tenzij je het op een minder legale manier "koopt" ofzo :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Yo Playa,

ik heb een broertje die wat kan rappen.
Komt uit Tilburg. Ik zoek wat mensen die hem verder kunnen helpen en misschien zodoende toch iets heeft wat hij leuk vindt.
Hij schrijft teksten.
Kunnen jullie me helpen? Zou echt te gek zijn!

Of mail me op RadioPuf@gmx.net

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Verwijderd

Topicstarter
en weten mensen ook hoe je dit bij goldwave moet doen????????alvast thx

Verwijderd

Topicstarter
yo ZuZzoo ik zal je een mail sturen dan babbelen we verder cool latersssss anders kan je bradda mij mailen op Murdah187@killamail.com

Verwijderd

Je schrijft niet wat voor een soundcard je hebt, mocht je toevallig een SoundBlaster hebben dan is je probleem al zo goed als opgelost, en zo niet: zie dan iemand te vinden die wel een SoundBlaster heeft (dondert niet wat voor model, als-ie maar van Creative Labs komt). Bij zo'n SoundBlaster zit nl. altijd een pakketje software waaronder ook een Waverecorder, en daarmee kun je net zolang opnemen als je wilt. Ik heb zelf al eens een hele CD opgenomen als .wav (gewoon om te experimenteren), maar ik had op die PC (m'n ouwe) dan ook een SoudBlaster zitten. Als je mazzel hebt werkt die Creative Waverecorder ook op de soundcard die op jouw pjoeter zit...

P.S. ik zeg niet dat je die Waverecorder moet kopieren, da's illegaal, maar misschien mag je dat stukkie software even lenen >:)
Pagina: 1