I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Verwijderd
die loopt op 750 x 133 = 1 Ghz. Dus je moet je instellingen van je mobo op 133Mhz zetten anders gaat ie inderdaad niet harder dan 7,5 x 100 Mhz
Dan ken nie, ik heb ook een AK33, en je hebt toch echt een FSB100 nodig anders krijg je idd gezeik (AK33 isOp zaterdag 11 augustus 2001 12:27 schreef CB het volgende:
Heb je een 133 Mhz (fsb) versie gekocht,
die loopt op 750 x 133 = 1 Ghz. Dus je moet je instellingen van je mobo op 133Mhz zetten anders gaat ie inderdaad niet harder dan 7,5 x 100 Mhz
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:31 schreef InterCC het volgende:
Kleur ff je L1 bruggen in en gooi de multiplier op 10.
Verwijderd
Let de volgende keer op wat je koopt!! En lees eerst de manual!
Kan dit dan niet?? d8 toch van wel?
Wie dit leest is ......
specs.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Klopt, maar ook dat had je met de Search kunnen vinden:Op zaterdag 11 augustus 2001 14:44 schreef VIsje het volgende:
ja ok maar probleem is ook kan nergens in me bios me multiplier zetten (ook niet lager)
[search=ak33 multiplier]
Op het bord kan alleen de FSB ingesteld worden, dus je moet een CPU hebben die standaard de goeie multiplier heeft (in dit geval 10x). Jij hebt nu een versie met een 7.5x multiplier die bedoeld is voor een 133MHz FSB.
Je kunt zelf de multiplier op de CPU manipuleren, maar dat raad ik je af als je weinig ervaring hebt met dit soort dingen. Mijn advies is dus dat je de CPU omruilt voor een 200MHz FSB versie met een vaste multiplier van 10x. Dan moet het probleemloos lukken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
7.5 keer 133 = 997.5 Mhz.. daar zit de fout.. tis je FSB
Freelance tweaker
Helemaal niet, want hij heeft een bord dat alleen FSB 100MHz aankan. Hij moet gewoon een 1GHz exemplaar hebben met multiplier 10x. Simpel.Op zaterdag 11 augustus 2001 15:23 schreef D-Devil het volgende:
7.5 keer 100 is 750 ...
7.5 keer 133 = 997.5 Mhz.. daar zit de fout.. tis je FSB
heb helemaal niet op de FSB gelet kan me zelf wel voor me kop slaan
Nu maar hopen dat ze bij mycom de proc nog omruilen.
Sorry voor de overlast Exirion mijn excuses.
Wie dit leest is ......
specs.
Geen probleem, en ik weet zeker dat MyCom er niet moeilijk over doet om dat ding om te ruilen. Ik ken ze goed en daar zijn ze altijd erg makkelijk mee. SuccesOp zaterdag 11 augustus 2001 21:27 schreef VIsje het volgende:
Sorry voor de overlast Exirion mijn excuses.
Dit topic is gesloten.
![]()