Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De Desktop zal gebruikt worden voor Photoshop/fotoboeken software en normaal officegebruik. Er worden geen games op gespeeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat er voor 7/800 euro wel iets toekomstbestendigs samengesteld kan worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapperatuur is aanwezig, het gaat alleen om de desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een processor die de komende jaren soepel Photoshop draait. Ik denk dat een CPU met ingebouwde graphics het handigste is. 16GB Ram lijkt me voor dit moment voldoende, of raden jullie 32gb aan? Ik geef de voorkeur aan een neutrale uitstraling voor de case, het liefste geen leds. Ik heb dit op het moment samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, AMD CPUS lijken me wel de beste waarde te hebben op dit moment?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinig zou mooi meegenomen zijn. Het voornaamste is dat het een toekomstbestendig systeem is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?Ik ben voornaamelijk benieuwd naar jullie mening over wat de beste keuze is qua CPU en moederbord, ik vind het moeilijk te bepalen wat een goede keus is. Heeft het bijvoorbeeld zin om te wachten op de nieuwe generatie AMD cpus? Al zag ik dat deze geen ingebouwde graphics hebben
De Desktop zal gebruikt worden voor Photoshop/fotoboeken software en normaal officegebruik. Er worden geen games op gespeeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat er voor 7/800 euro wel iets toekomstbestendigs samengesteld kan worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapperatuur is aanwezig, het gaat alleen om de desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een processor die de komende jaren soepel Photoshop draait. Ik denk dat een CPU met ingebouwde graphics het handigste is. 16GB Ram lijkt me voor dit moment voldoende, of raden jullie 32gb aan? Ik geef de voorkeur aan een neutrale uitstraling voor de case, het liefste geen leds. Ik heb dit op het moment samengesteld
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 Pro 4650G Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Extreme4 | € 175,05 | € 175,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 131,- | € 131,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 760,75 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, AMD CPUS lijken me wel de beste waarde te hebben op dit moment?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinig zou mooi meegenomen zijn. Het voornaamste is dat het een toekomstbestendig systeem is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?Ik ben voornaamelijk benieuwd naar jullie mening over wat de beste keuze is qua CPU en moederbord, ik vind het moeilijk te bepalen wat een goede keus is. Heeft het bijvoorbeeld zin om te wachten op de nieuwe generatie AMD cpus? Al zag ik dat deze geen ingebouwde graphics hebben
[ Voor 44% gewijzigd door triesvan op 01-11-2020 14:07 ]
/f/image/aktPwLaZXqzDJdMMDOotOsbA.png?f=fotoalbum_large)