Ik zoek een?
Computerkast.
Wat is je budget?
Geen vast budget, maar het gaat mij vooral om formaat, niet om opmaak/lampjes en dergelijke.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel deze componenten (inclusief kast):
Deze kast vind ik zelf wat groot en (vooral) lomp. Ik verplaats de kast regelmatig tussen de zolder en de woonkamer (zolder: werkkamer, woonkamer: OLED TV voor gaming). De kast is net vijf centimeter te hoog om onder de TV-kast te kunnen en staat daardoor midden in de woonkamer. Mijn voorkeur gaat uit naar een kast waarin de componenten passen, maar met een (stuk) minder onnodige ruimte.
Van belang is dat ik voornemens ben om, zodra weer leverbaar, een nieuwe videokaart te kopen. Dit zal een RTX 3070 of 3080 zijn. Aangezien die groter is dan mijn huidige 1070, is het goed hier vast rekening mee te houden. Dat houdt uiteraard ook in dat er een nieuwe voeding en dergelijke komt.
Ik ben zelf tot de volgende kasten al gekomen, maar het aanbod is zodanig groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie:
Ik zou graag horen of een van jullie hier nog verdere tips over heeft.
Alvast bedankt!
Computerkast.
Wat is je budget?
Geen vast budget, maar het gaat mij vooral om formaat, niet om opmaak/lampjes en dergelijke.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel deze componenten (inclusief kast):
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 307,96 | € 307,96 |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) | € 46,16 | € 46,16 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GM G450M | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 429,12 | ||
Deze kast vind ik zelf wat groot en (vooral) lomp. Ik verplaats de kast regelmatig tussen de zolder en de woonkamer (zolder: werkkamer, woonkamer: OLED TV voor gaming). De kast is net vijf centimeter te hoog om onder de TV-kast te kunnen en staat daardoor midden in de woonkamer. Mijn voorkeur gaat uit naar een kast waarin de componenten passen, maar met een (stuk) minder onnodige ruimte.
Van belang is dat ik voornemens ben om, zodra weer leverbaar, een nieuwe videokaart te kopen. Dit zal een RTX 3070 of 3080 zijn. Aangezien die groter is dan mijn huidige 1070, is het goed hier vast rekening mee te houden. Dat houdt uiteraard ook in dat er een nieuwe voeding en dergelijke komt.
Ik ben zelf tot de volgende kasten al gekomen, maar het aanbod is zodanig groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Wit | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh RGB Wit | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H200i Zwart | € 157,29 | € 157,29 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Enthoo Pro 2 Tempered Glass | € 126,69 | € 126,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 532,83 | ||
Ik zou graag horen of een van jullie hier nog verdere tips over heeft.
Alvast bedankt!