Hallo, ik heb nu echt een slechte pc en wil graag een nieuwe maken. Ik speel nu vooral console, maar ik wil graag dezelfde soort games op de pc kunnen spelen. Hulp word gewaardeerd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en soms video editen. Ik zou graag games zoals GTA 5 en Overwatch met 1080p 60fps kunnen spelen. 720p 60fps vind ik trouwens ook geen probleem mocht het echt niet kunnen met zware games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €450. Mag maximaal €50 hoger als het echt niet kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en moniter. Ik ben niet zeker van wat voor merk ze allemaal zijn. Moniter is een 1080p moniter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8gb geheugen, 500 gb ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor cpu heb ik het liefst een amd, voor de gpu een nvidia. Mocht iets anders beter zijn vind ik het geen probleem om voor een ander merk te kiezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p met 60fps de meeste games kunnen spelen. Uiterlijk niet heel belangrijk. Prijs kwaliteits verhouding is het belangrijkste.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar als het binnen het budget past mag het wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een build dat binnen het budget zit en goed presteert.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en soms video editen. Ik zou graag games zoals GTA 5 en Overwatch met 1080p 60fps kunnen spelen. 720p 60fps vind ik trouwens ook geen probleem mocht het echt niet kunnen met zware games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €450. Mag maximaal €50 hoger als het echt niet kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en moniter. Ik ben niet zeker van wat voor merk ze allemaal zijn. Moniter is een 1080p moniter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8gb geheugen, 500 gb ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor cpu heb ik het liefst een amd, voor de gpu een nvidia. Mocht iets anders beter zijn vind ik het geen probleem om voor een ander merk te kiezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p met 60fps de meeste games kunnen spelen. Uiterlijk niet heel belangrijk. Prijs kwaliteits verhouding is het belangrijkste.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar als het binnen het budget past mag het wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een build dat binnen het budget zit en goed presteert.
[ Voor 0% gewijzigd door OfficiallyBear op 01-11-2020 06:02 . Reden: Foutje ]