Nieuwe draadloze over-ear koptelefoon onder 150 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernest9637
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 28-10-2024
T.l.d.r ik zoek een over-ear draadloze koptelefoon onder €150 met goede bass en batterijduur. Liefst niet te warm aan de oren. Ik keek naar jbl 650btnc (goede ervaring met JBL) of een sony koptelefoon (goede bass volgens de reviews)
Gebruik vooral bij reizen met openbaar vervoer

Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een goed geprijsde (budget is onder de €150) draadloze koptelefoon ter vervanging van mijn JBL e55BT (3 jaar gebruikt, één kant geen audio meer). Ik was zeer tevreden van deze koptelefoon omwille van de goede bass (ik luister vooral rap en elektro met stevige beat, bass is dus zeer belangrijk) en geweldige batterijduur (ongeveer 30 uur). De koptelefoon was comfortabel maar deed toch na enkele uren pijn aan de oren.

Ik keek naar de jbl 650btnc of een sony koptelefoon omdat die goede reviews hebben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
-Muziek luisteren op openbaar vervoer en bij wandelen (niet bij intensief sporten)
-youtube video's beluisteren
-muziek luisteren tijdens studeren

Welke koptelefoons zijn aan te raden voor goede bass, niet te warm aan te oren en comfortabel genoeg om enkele uren te kunnen dragen zonder last of pijn aan de oren.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimFreak
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-10 17:10
Kijk eens naar de Sony WH-XB900N. Deze valt binnen het budget. Een collega heeft deze, welke erg goed bij hem bevalt. Soms hoor ik zelfs geklaag over "te veel bass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in, hoe kan het ook anders, Consumentenelektronica Aankoopadvies: AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.