Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterwriter
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2021
Hallo,

Ik heb een vraag voor jullie! Ik heb een macbook pro gewonnen (enorm blij mee natuurlijk.. :) ), maar ik ben zelf niet gewend om met macOS te werken en vind het persoonlijk veel fijner om met windows te werken.

Is het mogelijk om windows op mijn mac te zetten en zijn hier nog nadelen aan?
Zijn er hier mensen die hier ook ervaring in hebben en die mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groet,

Jeroen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 22:22

BCC

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44

De Nelis

en anders maar niet...

Dit kan met behulp van Bootcamp

https://support.apple.com/nl-nl/HT201468

Houd er wel rekening mee dat je een licentie zult moeten hebben/aanschaffen voor Windows. Echt nadelen ben ik niet tegen gekomen hierin en merk zelfs dat de machine wat soepeler draait in veel gevallen, maar dat kan ook gewoon een gevoel zijn :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Misterwriter schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:00:
Hallo,

Ik heb een vraag voor jullie! Ik heb een macbook pro gewonnen (enorm blij mee natuurlijk.. :) ), maar ik ben zelf niet gewend om met macOS te werken en vind het persoonlijk veel fijner om met windows te werken.

Is het mogelijk om windows op mijn mac te zetten en zijn hier nog nadelen aan?
Zijn er hier mensen die hier ook ervaring in hebben en die mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groet,

Jeroen
En hoe lang heb je MacOS geprobeerd?

Je moet het natuurlijk wel een kans geven, ik zou persoonlijk zeggen minimaal een week intensief gebruiken om de verschillen te ontdekken.

(Grote kans dat je daarna nooit meer anders wilt en ik ben stiekem wel benieuwd wat je zo fijn vind aan Windows;)

Kijk ook even op Youtube voor Windows Bootcamp installatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 31-10-2020 17:35 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterwriter
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2021
Greatsword schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:33:
[...]

En hoe lang heb je MacOS geprobeerd?

Je moet het natuurlijk wel een kans geven, ik zou persoonlijk zeggen minimaal een week intensief gebruiken om de verschillen te ontdekken.

(Grote kans dat je daarna nooit meer anders wilt en ik ben stiekem wel benieuwd wat je zo fijn vind aan Windows;)

Kijk ook even op Youtube voor Windows Bootcamp installatie.
Ik heb altijd al windows gebruikt en als ik eerlijk ben heb ik niet echt zin om over te gaan op MacOS.. Het zou vast goed werken, maar windows werkt prima voor mij en ik weet precies hoe alles werkt etc..

Ik wilde gewoon puur even weten of er problemen zijn bij het overzetten naar windows. Het heeft geen zin om me proberen te overtuigen om MacOS te gebruiken ;)

Maar bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vokx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:49
Greatsword schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:33:
[...]
Na 3 jaar macOS ben ik blij dat ik weer terug ben op Windows ;). Hoe lang maakt toch niet uit? Misschien vindt hij het toetsenbord wel gewoon fijner >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Als je zoekt naar windows on mac vind je meer dan genoeg handleidingen en de voor- en nadelen. Ook hier op Tweakers zijn er tientallen topics te vinden met ervaringen.

Dit topic gaat dan ook op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen, maar let dan op bovenstaande, en lees Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.