Ik gebruik zeer tevreden de Tweakers.net prijsalerts voor heel producten. Vaak als ik even wil kijken wat momenteel de laagste prijs is voor een product waar ik een oogje op heb zoek ik het product gewoon direct op. Op de product pagina is vervolgens te zien dat er een prijsalert is ingesteld, maar niet hoe hoog. De enige optie die je hebt vanaf deze pagina is om de prijs alert te verwijderen door erop te klikken, en vervolgens een nieuwe aan te maken. Om de ingestelde prijs alert in te zien (en om te zien of hij ook moet triggeren op V&A advertenties) moet je naar je wenslijsten gaan wat weer 2 extra kliks en een page load is (en wat scrollen indien je veel wenslijsten en prijsalerts hebt
)
Mijn suggestie is dan ook dat er er op een manier te zien is wat de ingestelde prijs alert is en of V&A hem moet activeren zonder de product pagina te verlaten. Dat kan natuurlijk op verschillende manier, direct achter de checkbox, wanneer je erop klikt, of als mouseover text.
Ik ben benieuwd of andere dit probleem ook ervaren!
Groetjes Boris
Voorbeeld van hoe het nu is:
Mijn suggestie is dan ook dat er er op een manier te zien is wat de ingestelde prijs alert is en of V&A hem moet activeren zonder de product pagina te verlaten. Dat kan natuurlijk op verschillende manier, direct achter de checkbox, wanneer je erop klikt, of als mouseover text.
Ik ben benieuwd of andere dit probleem ook ervaren!
Groetjes Boris
Voorbeeld van hoe het nu is:
/f/image/o0AtsU8UL9LwmdIqcFabYBgk.png?f=fotoalbum_large)