Vraag

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Voor een zwemclub zoek ik een onderwater film systeem. Alles is gevonden. De basis is een GoPro Hero 7 Black. Ik zoek nu een tablet waar de opgenomen beelden weergegeven kunnen worden. Ik ben een Apple fan vanwege de eenvoudigheid. Helaas valt de goedkoopste iPad buiten budget. Een optie is bijvoorbeeld een Samsung Tab A10.1. Is dit een waardig alternatief? Ik heb totaal geen verstand van Android tablet's dus wie helpt mij. Budget is 250 euro.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Android tablets moet je kijken naar minimaal 3 GB werkgeheugen op dit moment. Kom je uit bij de Samsung Tab A7 bijvoorbeeld.

Tweedehands iPad kan natuurlijk ook te overwegen zijn als Apple fanboy met beperkt budget.

• 107mb
  • Nu online
swhnld schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:46:
Android tablets moet je kijken naar minimaal 3 GB werkgeheugen op dit moment. Kom je uit bij de Samsung Tab A7 bijvoorbeeld.
thanks. ik ga eens kijken.
Tweedehands iPad kan natuurlijk ook te overwegen zijn als Apple fanboy met beperkt budget.
mij een fanboy noemen zegt meer over jou dan over mij.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
107mb schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:11:
[...]
mij een fanboy noemen zegt meer over jou dan over mij.
Mijn excuses als ik een gevoelige snaar geraakt heb. Je kwam over als Fanboy vanwege de onnodige toevoeging over de iPad wens gezien het budget van 250 Euro, en daarbij de onterechte toevoeging dat een iPad eenvoudiger zou zijn. iPadOS was ooit inderdaad eenvoudig, maar is dat niet meer. Het OS is in de loop van de jaren alleen maar uitgebreid in functionaliteit en is nu net zo uitgebreid qua functionaliteit als Android, en net zo complex. Uiteraard is er een stukje leercurve, maar ik heb hier een iPad pro privé, iPhone van de baas en OnePlus Nord privé, Windows en Ubuntu PC's privé, en Windows laptop van de baas. En mijn advies voor een tablet is altijd als eerste een iPad, vanwege lang upgrades en veel apps die er goed voor geoptimaliseerd is. Maar binnen jou budget is dat nieuw niet mogelijk helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door swhnld op 31-10-2020 21:39 ]

• 107mb
  • Nu online
we hebben een redelijk budget, maar dat zit ook in de camera en toebehoren zoals extra accu's, een waterdichte case enz. Het houdt een keer op qua budget. Zeker omdat het voor een vereniging is. ik gebruik beide soorten apparaten, Android en iOS, en mijn ervaring is dat Android eenvoudiger werkt voor de gebruikers. Maar ik weet dat het niet haalbaar is. Daarom mijn verdere zoektocht. En nogmaals dank voor de tip.

en fanboy komt op mij altijd denigrerend over :)

gr. van een iPhone, Ipad, Android Phone, Ubuntu user, Red Hat beheerder, Windows User en voormalig Mac gebruiker ;)