nieuwe monitor live bekijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 18:15
ik ben opzoek naar een nieuwe monitor.

ik wil graag een 27inch 1440p monitor op de kop tikken.
ik krijg een rtx 3070 dus gsync of gsync compatible zou wel fijn zijn.

echter zou ik graag een keer in het echt het verschil tussen IPS en VA zien.
nu ben ik een BCC en een Expert binnen gelopen bij ons in Venray maar wat ze daar hebben staan is egt hopeloos alleen 1080 schermen en keuze uit 4 verschilende.

weet iemand toevalig in de regio venlo eindhoven nijmegen een goede winkel waar ik goed het verschil kan zien zodat ik mijn keuze beter kan maken ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paaltjuh
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-07 19:25
misschien een kijkje nemen in een mediamarkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 19:41
In Eindhoven zit een Coolblue winkel, maar dan zou ik van tevoren wel even op hun website kijken of ze meerdere schermen in die winkel op voorraad hebben.

En zoals @paaltjuh al zei even naar de Mediamarkt. Grote winkel, heeft vaak wel verschillende modellen gewoon in de winkel staan.

Edit: je noemt ook regio Nijmegen. Ik woon zelf in Nijmegen en kan je bevestigen dat hier 2 BBC's zijn, maar die zijn allebei niet heel denderend op het gebied van computers en aanverwante apparatuur. Als ik naar dat soort zaken wil kijken rij ik meestal even naar Arnhem (werk daar ook) waar in het centrum een MM en een CB zit. Maar dat is voor jou weer net te ver weg denk ik, dan is Eindhoven vast handiger.

[ Voor 41% gewijzigd door Hompu op 31-10-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techtrade Dordt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 19:40
Ik ben ook net overgestapt van 1080p naar 1440p 144 hz ips. Ik kan je vertellen dat ik nooit meer terug wil. Verder wil ik je de tip geven nog heel eventjes te wachten tot de black friday gekte van start gaat. Geheid dat er monitoren voor een mooie prijs voorbij gaan komen.