[Forum] reactieveld UBB-codes aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Boven het reactieveld staan enkele sneltoetsen voor UBB-code.

Misschien ben ik daar de enige in, maar ik vind de keuze niet zo heel geslaagd. Ik mis bijvoorbeeld onderstrepen, kleine tekst, sub tekst en supra tekst. Om er maar een paar te noemen. Persoonlijk denk ik dat die vaker gebruikt zullen worden dan bijvoorbeeld de h1, h2, h3 heading opties, welke vooral voor topic-starts relevant zijn. Ik weet dat je altijd zelf de betreffende tags kunt typen, maar op mobiele devices is dat alles behalve gebruiksvriendelijk.

Hoe mooi zou het zijn als je deze sneltoetsen zelf kunt aanpassen via een menu, of ergens in je account-instellingen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FU9QSHwPKJJxkJgpbCjJB8Zo8Fo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIRU9fBZeAkCl7sXj8cfIBS4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:33

ikloon

Product Owner
Op de backlog staat al langer de wens om de editor te verbeteren. Dank voor de feedback en uitwerking daarvan dus.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24

Vliegvlug

Flight Simple

LA-384 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:14:

Misschien ben ik daar de enige in, maar ik vind de keuze niet zo heel geslaagd.
Je bent niet de enige, dat vind ik ook!
Ik mis bijvoorbeeld onderstrepen, kleine tekst, sub tekst en supra tekst. Om er maar een paar te noemen. Persoonlijk denk ik dat die vaker gebruikt zullen worden dan bijvoorbeeld de h1, h2, h3 heading opties, welke vooral voor topic-starts relevant zijn. Ik weet dat je altijd zelf de betreffende tags kunt typen, maar op mobiele devices is dat alles behalve gebruiksvriendelijk.
Helemaal mee eens!
Hoe mooi zou het zijn als je deze sneltoetsen zelf kunt aanpassen via een menu, of ergens in je account-instellingen;
[Afbeelding]
Dat lijkt me echt ideaal ja :Y
ikloon schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:03:
Op de backlog staat al langer de wens om de editor te verbeteren. Dank voor de feedback en uitwerking daarvan dus.
Wat is de huidige status nu?
Hopelijk niet meer op de backlog na ruim een jaar. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:33

ikloon

Product Owner
Vliegvlug schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:44:
Wat is de huidige status nu?
Hopelijk niet meer op de backlog na ruim een jaar. :D
We zijn begonnen aan het vernieuwen/verbeteren van de editors. Zit nog wel in de proof of concept fase. In een komend .plan zal ik er wat meer over vertellen. ;)

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

ikloon schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:44:
[...]

We zijn begonnen aan het vernieuwen/verbeteren van de editors. Zit nog wel in de proof of concept fase. In een komend .plan zal ik er wat meer over vertellen. ;)
Ook een editor zonder UBB-codes en zichtbare styling? Of is het meer een vernieuwing met extra knoppen?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

LA-384 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:14:

Misschien ben ik daar de enige in, maar ik vind de keuze niet zo heel geslaagd. Ik mis bijvoorbeeld onderstrepen, kleine tekst, sub tekst en supra tekst. Om er maar een paar te noemen. Persoonlijk denk ik dat die vaker gebruikt zullen worden dan bijvoorbeeld de h1, h2, h3 heading opties, welke vooral voor topic-starts relevant zijn. Ik weet dat je altijd zelf de betreffende tags kunt typen, maar op mobiele devices is dat alles behalve gebruiksvriendelijk.

[Afbeelding]
Misschien helpt deze CSS-snippet een beetje?
custom css snippet: Volledige RML toolbar / editor in reactieveld en quickrep...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24

Vliegvlug

Flight Simple

ikloon schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:44:
[...]

Goed om te horen dat er aan gewerkt wordt!
Is er al wat zeggen over de doorlooptijd van PoC naar productie?
Hebben we het dan over weken of maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hm, daar kan ik wel wat mee denk ik. Ziet er naar uit dat elke button een eigen code heeft, dus daar kan ik waarschijnlijk mooi weghalen wat ik toch niet gebruik.
Pagina: 1