Toon posts:

Ervaringen cdr 80 min: merk & prijs,?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweaking people,

Mijn vragen:
1) Hoe voordelig kan jij aan 80 min cdr's komen.
2) En van welke merk?
3) Hoe zit het met de kwaliteit?

Zelf ben ik uitermate tevreden over Arita 80 min. 1,30 per stuk. Hoorde laatst van iemand die aan blanco kon komen a fl.0,85 is dat wat??

Wat zijn jou ervaringen?

Tell me and all the tweaking people!!

Thanks

Verwijderd

Bij Blokker was laatst 10 x 80min. BASF voor 17,95... misschien nu nog. Voor data kan het ermee door met de kwaliteit, voor audio gebruik ik ze niet.

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
WTF doet die vraag hier ??? :?

By each crime and every kindness, we birth our future

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wordt wel gemoved, staat al in [su].

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:15 schreef BackSlash32 het volgende:
Wordt wel gemoved, staat al in [su].
Bij deze *D

[forum=19] >> [forum=21]

Incl. het trashen van een wel héél overbodige reply.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
ik heb tegenwoordig altijd

Basf/Mtec 80 min cdr's

10 stuks voor 18.95

goede kwaliteit en m'n philips 804k brandt ze goed

Verwijderd

Ik haal ze in belgie; heb je die k&t belastingen van onze aardige buma enzo niet (zo erg)

85ct per stuk voor That's Write 80Min op spindle.

Nou wee'k nie of ut mag; maar hier is het url van de online winkel waar ik ze haal dus:

www.compuhouse.be

Verwijderd

Philips Silver Premium. Ik merkte dat enkele ouwe goedkope cd's zoals arita, nashua, basf en platinum toch minder lekker worden gelezen wanneer ik een filmpje van cd kijk. Daarnaast zijn er een aantal oude cd's gesneuveld op vage wijze dus sindsdien alleen nog Philips Silver Premium voor mij, kost iets van 2,30 per stuk maar heb er nog geen enkel probleem mee gehad.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Sony Premium & Philips Silver Premium... ik vertrouw die goedkope en wazige merken niet.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 08:04
tdk en philips. geen goedkope troep kopen, alleen als het niet voorjezelf is ;)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb 80min Arita's, en die bevallen mij heel goed.
Prijs weet ik alleen niet meer, want het is weer heel lang geleden dat ik ze gekocht heb en dat was op m'n stage adres waar ik nog es flinke korting kreeg ook :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 16:00

Flexx

This side up

80min Arita's Zeer goed op 16x 100 CD's voor Fl. 150,- heb ik er een paar maanden geleden voor betaald.

Verwijderd

80min platinums... voor F1.10 incl doosje, doen het perfect zowel audio als data :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:33
ik gebruik alleen maar TDK Reflex ULTRA cd's van 700mb, zijn wel duur, maar je hebt dan ook wat...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Ik heb zelf ook Platinum's, 80 minuten. Zijn fijne cdr's nog nooit problemen mee gehad. Maar, voorkeuren voor goedkopere CDR's zijn meestal een kwestie van ervaringen. Vriend van mij die koopt Arita's en White Labels, en hij had problemen met Platinum. Ik koop Platinum en had wat probleempjes met Arita en White label shit koop ik echt NOOIT meer (bijna alle cdr's weg kunnen flikkeren).

Philips is in ieder geval altijd goed. Maar daar betaal je dan ook meer voor. Voor mij persoonlijk komt Platinum echt zeer dicht achter Philips.

• PWA
  • Niet online

PWA

Op zaterdag 11 augustus 2001 16:32 schreef Nephilin het volgende:
Sony Premium & Philips Silver Premium... ik vertrouw die goedkope en wazige merken niet.
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:44 schreef weareborg het volgende:
tdk en philips. geen goedkope troep kopen, alleen als het niet voorjezelf is ;)
...inderdaad en FUJI is ook ok, maar beter philips.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik koop altijd gewoon that's write op een spindeltje op cakebox, werken altijd goed bij mij.

Ze zeggen wel's dat ze niet lang goed blijven ofzo, maar windows cd's van 3 jaar geleden die vol met krassen zitten doen het nog steeds :?

Ik hoef die dure dingen niet :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:57
ik heb laatst een psindel Taiyo Yuden cd's besteld bij cdrwinkel.com. Dit zijn dezelfde cd's als philips premium, alleen dan zonder opdruk. Topkwaliteit cd's dus en niet duur.

• gpex
  • Laatst online: 07-04 21:04

gpex

Pex voor intimi

Lifetec CDR's bij de Aldi.

Het zijn 80-minuten CDR's en kosten (per 20 stuks) fl. 27,98,-.
Dat komt neer op minder dan fl. 1,40,- per stuk.
Tevens zitten ze in zo'n jewelcase die de helft kleiner is dan een normale jewelcase.

Foto's:

Voorkant
Achterkant
Zijkant

Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Wat ik heb geprobeerd zijn:
Smart Buy Silver 80 min CD-R's
ViVaStar 80 min CD-R (Swiss Made)

heb een smartbuy weg kunnen kijlen voordat ik er wat mee gedaan had omdat er een productie fout in zat, vage lijn dwars over.
verder nooit probs mee gehad

wat is eigenlijk beter? silver van boven of zo'n soort sticker/gekleurd laag daar bovenop? want die vivastars hebben een soort witte verf aan de bovenkant, kan d reflectie laag niet beschadigen denk ik, maar zitten daar ook nadelen aan?

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1