Mijn vraag
Ik heb een Chromecast audio en een Chromecast (2e generatie) en sinds een paar dagen kan ik niet meer naar de Chromecast streamen. De Chromecast audio werkt nog gewoon en Spotify ziet ze ook allebei, maar de Chromecast is grijs (niet te kiezen) en er staat bij dat Spotify niet is geïnstalleerd. Bijzonder, want voor zover ik weet kun je helemaal geen apps op je Chromecast installeren.
Video streamen werkt nog wel gewoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Chromecast 2e gen en Chromecast audio.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vermoed dat het met een software update van de Chromecast of van Spotify te maken heeft, maar ik zou niet weten hoe je die kunt terugdraaien.
Mijn Google-kunsten zijn kennelijk ook niet denderend, want ik kan er niets over vinden. Wel dat Spotify überhaupt niet werkt, maar dat is hier niet aan de orde.
Als iemand een tip heeft, dan hoort ik het graag.
            Ik heb een Chromecast audio en een Chromecast (2e generatie) en sinds een paar dagen kan ik niet meer naar de Chromecast streamen. De Chromecast audio werkt nog gewoon en Spotify ziet ze ook allebei, maar de Chromecast is grijs (niet te kiezen) en er staat bij dat Spotify niet is geïnstalleerd. Bijzonder, want voor zover ik weet kun je helemaal geen apps op je Chromecast installeren.
Video streamen werkt nog wel gewoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Chromecast 2e gen en Chromecast audio.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vermoed dat het met een software update van de Chromecast of van Spotify te maken heeft, maar ik zou niet weten hoe je die kunt terugdraaien.
Mijn Google-kunsten zijn kennelijk ook niet denderend, want ik kan er niets over vinden. Wel dat Spotify überhaupt niet werkt, maar dat is hier niet aan de orde.
Als iemand een tip heeft, dan hoort ik het graag.
:strip_icc():strip_exif()/u/251538/smiley2.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/116670/Catsby2a-60.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/79618/dead_southpark_small.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/452636/crop5e03758fcf635_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/46486/RayBan.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/141475/767.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/Fi1OBh2nnn3a2etROKU6SEFL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_icc():strip_exif()/u/239935/crop5f51550a73a19_cropped.jpeg?f=community)